Behoorlijk slecht voelen als kind iets overkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyLoves, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Vandaag liep mijn dag al niet zo lekker, dus wil ik dat graag van mij afschrijven! Ik heb vaker dat als 1 van mijn kinderen iets overkomt dat ik mij dan zo naar voel en de hele dag door hele erge scenario's in mijn hoofd blijf houden. Nou is het zo dat mijn kleintje zich verstikte in wat nootjes, maar ondanks dat t goedgekomen is (Gooooooooooooodzijdank) voel ik me alsnog behooooorlijk slecht, met nadruk op SLECHT:(.

Ik probeer afleiding te zoeken, maar ik blijf er iedere keer op terug komen, voel me echt bluuuugh gewoon.

Even afleiding nodig en oppeppers! :(

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou had net heel verhaal getyped weg ...??? Nou ja kort dan; herkenbaar! Bevestiging dat t echt weer goed is helpt mij meestal... Heb t zelfs ook bij de hond laat mij maar zelf iets hebben ipv dochterlief of een andere dierbare !

3. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie nu pas dat je titel niet eens correct is, maar goed jullie snappen m wel! @Kris ja idd dan heb je liever jezelf dan je kind of wie dan ook, pff :(

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O ik ken het hoor! Ben ook als de dood dat ze echt een keer zo valt dat ik naar de dokter moet ofzo. Die dag zal vast eens komen maar ik ben zo beschermend over haar. Misschien een beetje te...

Deel Deze Pagina