1985 - eerste kindje

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Romper, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn er meiden hier, net als ik geboren in 1985 die onlangs zijn gestopt met het slikken van de pil, omdat ze graag een (1e) kindje willen?

Het lijkt me gezellig om hier met elkaar ervaringen uit te wisselen! :)

Ik ben in de 1e week van februari gestopt met de pil.
    Inmiddels dus al aan het "klussen" geslagen ;)
    Wel eerst op de bonnefooi..als het lang blijkt te duren, kunnen we altijd nog van alles bij gaan houden.

2. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niemand? ;)

3. mamaworden

mamaworden Actief lid

Feb 11, 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    ik ben wel net gestopt met de pil maar kom uit 1986 haha

4. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook gezellig, maar dan klopt de titel van de topic alleen niet meer ;)
    Volgens mij is er ook een topic voor vrouwen uit 1986.

5. Sabrina26

Sabrina26 Lid

Feb 26, 2012
    8
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    Den Bosch
    Hallo Romper,

Ik ben Sabrina uit 1985 :) en wij zijn ook bezig voor ons 1e kindje .
    Alleen gebruik ik al 8 jaar geen pil meer maar condooms ivm met chronische astma. Ik heb een super regelmatige cyclus en voel iedere maand mijn eisprong (pijnlijk). Deze maand voor het eerst zonder voorbehoedsmiddel geklust! Mijn NOD is 6 maart.
    Momenteel heb ik allerlei kleine klachtjes en durf nauwelijks te hopen dat het gelijk raak is...... pffff vertrouw mijn lichaam niet helemaal meer omdat ik het zooooo graag wil dat ik mezelf misschien wel voor de gek hou.....

Leuk dat jullie er ook voor gaan ! heel veel suc6 en hopelijk is het snel raak !

groetjes,

6. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Sabrina! Toch iemand hier, die ook uit 1985 komt! :)

Wat vervelend dat je chronische astma hebt.
    Lastig he die kwaaltjes! Zelf (even afkloppen) heb ik er niet zoveel last van (wat het ook wel weer heel frustrerend maakt, want dan heb je helemaal geen idee of je al zwanger kan zijn), maar ik kan me voorstellen dat je er gek van word als steeds blijkt dat het ontpillingsverschijnselen zijn.
    Ik zal voor je duimen dat het nu wel raak is! Spannend hoor!

Het is zo ontzettend moeilijk om het van je af te zetten. Ik merk dat bij mezelf ook. Zeg steeds tegen mezelf dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, want dat dan des te teleurstellender is wanneer het niet lukt. Maar ik kan mijn gedachten niet zomaar wissen. Ik ga ermee naar bed en ik word ermee wakker. Vriendjelief snapt het niet zo, maarja, die heeft dan ook niet de gevoelens die wij als vrouw hebben... ;)

Share This Page