Wie kan me helpen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariam1978, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, gisteren naar de gyn geweest, ze zag alleen maar kleine eitjes. Ik had nog 1 ovulatie test, wilde deze maand pauze inlassen. Ik heb deze toch gebruikt omdat ik de bekende pijn weer voelde. En ja hoor knal positief. Betekent dit nu dat ik geen goede eisprong heb? Anders zou de gyn toch iets moeten hebben gezien. Ik zit nu op dag 11van mijn cyclus.

Bijgevoegde bestanden:

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Lastig te zeggen maar als de test zo positief is dan zou je toch zeggen dat je een eisprong hebt gehad of binnen een paar uurtjes gaat krijgen.
    Zou er zeker wel gebruik van maken met je vriend / man :D

3. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig maken gaan we zeker doen:D ben alleen bang dat er iets mis is met mijn eisprong. Wilde deze maand rustig doen en zien waar het schip strandt...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hij zag veel kleine eitjes.

Dat kan een symptoom zijn van PCOS. Dan maak je veel kleine eitjes aan welke zorgen voor een hoge LH-waarde waar de ovulatietest weer op reageert.

Bij PCOS werken ovulatietesten vaak ook niet goed daar ze dus positief aangeven, terwijl er geen of geen goede eisprong plaatsvindt. Test reageert puur op de hoeveelheid kleine eitjes en het LH-hormoon wat daarbij vrijkomt.

Sowieso, eitjes kunnen niet de ene dag klein zijn en de volgende dagen al voor een eisprong zorgen. Ze springen pas meestal rond de 23 mm. En groeien om de dag zo'n 2 mm.

Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

5. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen pcos. Ik ben heel regelmatig tussen de 28 en 30 dagen. Ik heb elke maand 2 dagen een knaltest. Daarna alleen maar negatieve testen. Ik heb wel gelijk toch, de gyn had gisteren een dominant ei moeten zien? :(

Deel Deze Pagina