Na 3,5 jaar waarvan 2 jaar in de mmm en 7 mislukte IUI's Is het nu eindelijk zover We zijn zwanger Nooit verwacht dat we de 1e ICSI al succes zouden hebben. Na zoveel tegenslagen en blanco testen had ik niet durven hopen om vanochtend een posi test te zien. Maar na 3x testen een een CB digi, beginnen we het langzaam te geloven. Vandaag al de naaste familie op de hoogte gebracht...die blik in mn vader zn ogen toen hij hoorde dat hij opa werd....onbeschrijfelijk.... Nu wachten tot de 1e echo
Super meid! Van harte gefeliciteerd, wat zullen jullie door het dolle heen zijn! Lekker van genieten!!
Gefeliciteerd! Ik weet helemaal hoe je je voelt, soms komen dromen echt alsnog uit weet ik uit ervaring. Geniet van het idee en hopelijk blijft alles goed gaan.
Dank jullie wel meiden het voelt nog zo onwerkelijk...zo bijzonder.. Ik loop heel de dag te lachen en te huilen haha Gister al de naaste familie vertelt...echt die blik in de ogen van mn vader... Onbetaalbaar!! Vandaag collega's vertelt en goede vrienden... Want ja...geheim houden heeft niet zoveel zin, aangezien veel mensen van ons traject af weten, dus we vertellen het maar gelijk aan iedereen haha Ik ben zo dankbaar dat we dit eindelijk mogen meemaken.... Wel komt nu ook de angst en spanning..is alles wel goed, blijft het goed gaan enz enz, maar we gaan van het positieve uit, al kan ik niet wachten tot de 1e echo haha