Dames heb jullie ervaring nodig. Bij 5 weken echo gehad vanwege erge buikkrampen. Er was toen alleen een zwangerschapring te zien. Was normaal voor die periode. Bij 6 weken weer een echo gehad en toen was er bijna al niks meer te zien van de zwangerschap. Vrijdags nog een bloeding gehad. Nu 5 dagen later een zwangerschap test gedaan en deze knalt nog net zo als daarvoor en ik ben ook nog stront misselijk. Hoelang blijft dat hcg aanwezig? En is dit normaal?
Wat naar... Sterkte! HCG kan best nog een tijdje aanwezig blijven, misschien beter om pas over paar weken weer te testen. Heb je nog een echo om te kijken of echt alles weg is? Anders gewoon nog even gyn of vk bellen als je vragen hebt!
Hoi meid Ik zal je effe mijn ervaring geven ik heb ik december een miskraam gehad de derde deze was erg zwaar ben nu op dit moment pas weer voor het eerst ongesteld geworden dus bij mij heeft het heel lang geduurd en het hcg hormoon heeft 2 maanden in mijn bloed gezeten Dus kan heel langzaam gaan ik teste ook heel lang positief en de kwaaltjes heb ik ook lang gehad Ik hoop dat het bij jou sneller gaat meid sterkte
thanks voor jullie reactie. ik vind het hebben van die zwangerschapskwaaltjes zo zuur. met de miskraam kan ik enigzins nog wel vrede mee hebben. maar dat je daarna nog steeds een postieve zwangerschapstest en misselijk enzo bent vind ik echt heel rot. ik hoop dat het inderdaad snel mijn lichaam uit is
Dames ! Ik zit met een vraag.. Ik zou nu rond de 6weken zwanger zijn.. Het begon allemaal met licht bloed verlies na toiletgang, dus alleen bij afvegen.. Dagen erna kreeg ik snachts lichte menstruatie krampen en pijn in de onderrug.. Die ochtend erna naar de wc gegaan en lag er een plonsje bloed in de wc met een stukje weefsel? Vk zegt dat als ik een miskraam gehad zou hebben in veeel meer kramp met bloedverlies moet hebben en ook na die tijd.. Ik heb nu last van een klein beetje bloedverlies en weet niet goed wat ik moet denken nu? Zie bijgevoegde foto! Sorry als deze als schokkend wordt ervaren
@ ons eerste wonder; misschien kun je beter een eigen topic starten... Ik durf geen uitspraken te doen over wel of geen miskraam, maar je verhaal klinkt niet goed. Kun je een echo krijgen om uitsluitsel te krijgen?
Roosje geen idee hoe ik een nieuw topic starten moet? Maar ik mag maandag voor een echo omdat ik dan over de 6weken zou zijn?