Dames help!! Mijn action test (early) ziet er zo uit... Ik heb er al water op gedaan maar dit blijft. Ik heb dit nog niet eerder gehad bij deze testen.
Dat vermoede had ik ook al! Ik doe er morgen 1. Heb nu te veel gedronken en om de 30 minuten plassen☺️
Mijn temp was gisteren 36,9 en vanmorgen 37. Hij is de hele Weel 37,1/37.2 geweest. Morgen is mijn nod. En gisteren ochtend deden mijn borsten in eens niet meer pijn (altijd voor nod) en in avond weer wel. Plus ik vermoed dat ze voller en mijn tepel groter is. Dus ik wacht het morgen wel af. Vandaag ook lichte menstruatie kraampjes in buik en rug (met vlagen)
De test is gewoon goed gegaan (te zien aan de controlestreep en dus een geldig resultaat), er is echter alleen geen 2e roze streep op de plek waar hij moet komen en dus een negatief resultaat helaas. Hopelijk zal je morgen wel een 2e streep zien. Op hoeveel dpo zit je nu ?? En mag ik je tempkaart eens zien?
Lief dat je het vraagt, Ja vanmorgen, maar wit. Verwacht vandaag me ongi. Deze maand gaan we voor het eerst naar het ziekenhuis. En nu dat ik mijn b12 injecties weer kreeg had ik hoop.