Na ruim 3 jaar.....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Dreamer29, 29 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

2. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Oo wat spannend he! Wat duren die 8 dagen dan lang

Dreamer29 vindt dit leuk.
  3. Rietje001

Rietje001 Actief lid

22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Gefeliciteerd!

4. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Gefeliciteerd!

Onwerkelijk he? Wij hebben 2,5 jaar moeten wachten en toen ik een positieve test in handen had, dacht ik dat de test stuk moest zijn. Ik had in die jaren al zoveel negatieve testen vast gehad, dat ik niet meer kon geloven dat ik ooit een positieve in handen zou krijgen.

Nu ruim 28 weken zwanger en nog steeds is het vaak onwerkelijk. Pas als ik hem voel schoppen denk ik: o ja, het is echt! Ik denk dat het échte besef pas komt zodra ik hem in mn armen heb.

Geniet ervan en heel veel plezier straks met shoppen en spulletjes uitzoeken!

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Jij hebt ook lang moeten wachten... Fijn dat het gelukt is! Nog een paar maandjes en je hebt jullie wondertje in je armen :)
    Het is inderdaad heel onwerkelijk. Na alle negatieve testen is het zo raar dat je blijkbaar ook een positieve test kan hebben. Ik gluur ook regelmatig even of het wel echt zo is, hoewel het inmiddels iets minder wordt.
    Genieten doe ik nu al, hoop zo dat het goed mag gaan! Maar heb daar gek genoeg wel vertrouwen in.

6. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

7. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Jeetje! Inderdaad een lange weg zeg.. En ik denk ook zeker wel een zware weg. Maar van harte gefeliciteerd! Eindelijk mag er voor jullie ook een droom uitkomen! ♡

Deel Deze Pagina