Hi dames, Ik geloof het nog niet helemaal maar ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben! De test was nog niet heel duidelijk, maar dat is ook niet gek gezien ik vandaag pas mijn nod heb. Vrijdag, 2 dagen voor nod ook positief getest met clearblue die geeft 1-2 aan wat natuurlijk precies past bij de duur van mijn zwangerschap! ik had de hele maand een bepaald voorgevoel, en gister had ik een bruiloft en wou het zeker weten zodat ik de drankjes kon laten staan ... Ik ben zo blij, maar onwennig is het ook. En dit helemaal spontaan. Ik loop wel sinds 2013 onder de gynaecoloog en fertiliteitsarts maar had even een pauze ingelast. Het viel mij op dat mijn cyclus steeds beter werd de laatste maanden dus de afgelopen maand hebben we daar even gebruik van gemaakt (kon eerder niet omdat ik een paar operaties had). Het is zo bijzonder, ben ook al zeker 5 dagen misselijk.. had wat menstruatie achtige pijn maar dat heeft plaatsgemaakt voor krampjes en steekjes in de baarmoeder... zo spannend. Hoop dat het goed blijft gaan. In 2014 heb ik een miskraam gehad en wil dit echt niet nog eens... zwanger raken is zo moeilijk voor mij!
Dankjewel! Hopen wij ook, het is zo spannend allemaal... had ook echt een horrormiskraam toen.. wil het nooit meer meemaken
Wauw wat geweldig na zo'n lange tijd! Ik hoop dat jullie over een maand of 8 een wolk van een baby in jullie armen mogen sluiten! Gefeliciteerd!
Wat super fijn zeg! Spannend hoor hopelijk blijft alles goed gaan en kunnen jullie straks eindelijk een kindje in de armen houden! Gefeliciteerd en geniet ervan