Na 13 jaar bezig zijn geweest (had geen menstruatie ) in dec 2013 maagverkleining gehad had ik weer menstruatie in sept 2014 raakte ik zwanger maar kreeg miskraam in nov En nu eindelijk weer zwanger! 2 maart naar de verloskundige dan ben ik ongeveer 7 weken! Maar het voelt nu al anders dan de vorige X toen had ik vanaf dag 1 bloedingen
Gefeliciteerd! ik ben ook zwanger van me 1e kindje en heb ook paar maanden geleden een miskraam gehad en had vanaf begins af aan bloedingen. Nu niet .. dus hopelijk is dit idd een plakkertje voor ons!
Jaa ik hoop het ook hoor maar weet haast al zeker dat ie goed is! Hihi Heb 3 dagen achter elkaar getest vandaag is hij nu al bijna op ze donkerste
Gefeliciteerd! ik vraag me allen wel af waarom er als plaatje bij dit topic een rood duimpje staat. Volgens mij bedoel je de andere.
Gefeliciteerd! Wat zal het bijzonder voelen om na zoveel jaren eindelijk zwanger te zijn! Ik zal voor je duimen dat deze zwangerschap goed zal verlopen! Dat het anders voelt zal vast een goed teken zijn...
Had nog 1 test liggen denk doe hem ff voor de gein de laatste had ik 20 febr gedaan Ikzelf had nog nooit eerder gezien dat de test streep donkerder is dan controlle streep haha