mn lievelingsspijkerbroek paste ik al vrij snel niet meer omdat ie toch al strak was hehe! wel jammer maar als ik ben bevallen ga ik streven naar het gewicht dat ik er weer in kan heb gisteren voor het eerst een nieuwe bh gekocht! ben bijna zeker 1 cubmaat gegroeid!!!! het gekke is dat ik het helemaal niet door heb hoe alles zo groeit bij mij haha!!!!
Mijn borsten zijn zon ontzettend gegroeid. Demensen hebben nu zoiets van: eerst borsten en dan heb je daar juudje. Heb mezelf vanochtend gewogen en ben nog niks aangekomen!!! Waar zit dat gewicht van de borsten dan? De weegschaal moet het nu toch wel gaan merken?? Wanneer kwamen bij jullie de eerste kilo's?? Kan iemand mij ook vertellen hoe en wa met de strakke buikspieren? Krijg je dan geen buik?? Knuf Juud
Ik heb inmiddels gemerkt dat ik sommige broeken niet meer aan kan. Vooral spijkerbroeken zitten mij te strak. Ik heb ook nog zittend werk, dus dat bevordert het niet. Ik heb de knoop van een aantal broeken al open, en doe er wat langers over aan, anders valt het zo op. 's Avonds is helemaal erg, dan is mijn buik zo opgezet, dat ik de hele broek los doe. Maar ja, thuis kan dat he? Mijn borsten zijn al zo hard gegroeid dat ik al speciale zwangerschapsbeha's heb gekocht die in omvang en cupmaat al 1 maat groter zijn dan ik altijd heb...... Groetjes Suusje
Selaam Ik begon aan te komen na maand 3 1/2. Want ik was 3 kilo afgevallen omdat ik elke dag misselijk was en moest overgeven. maar nu ben ik 22 weken zwanger en ben al 10 kilo aan gekomen!!
Heb je dan wel goed naar de maten gekeken, ze hebben ze in de maten: S/M, L/XL dus misschien moet je dan maat S hebben. Ik moest gelijk voor de M en die zat goed, met 15 weken kon ik hem al aan dus!!! Dus hopelijk kan je toch nog een band omdoen hihi, en het staat natuurlijk heel leuk! Gr Patricia
Ik ben nu 16 weken en ik heb de buik van iemand die 7 maanden zwanger is Ik krijg al opmerkingen dat het vast niet lang meer duurt haha Vind het wel leuk eigenlijk want bij mijn dochter had ik tot een maand of 6 maatje 34 aan... Zijn veel mensen die zeggen dat het dan nu vast een jongetje word maar dat lijkt me onzin. Denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik ben iig ontzettend trots op mijn buikje
Selaam Ik zelf heb ook een grote buik en iedereen zegt dat ik ook al zo ver ben om te bevallen. Sommige zeggen zelfs of ik niet zwanger ben van een tweeeling !!
ik ben nu zwanger van mijn vierde kindje en inderdaad gaat het veel sneller begin behoorlijk uit te zetten mischien heeft dat inderdaad met de buikspiere te maken en denken die van ja hoor we kunnen weer hahah groetjes angela
Ik denk dat ik ook aangekomen ben: mijn borsten vooral, maar mijn broeken passen gelukkig nog wel. Het zal voor mij een hele opgaaf zijn om zw'schapskleding te kopen, ik ben 1 m 53 en de meeste kleding is te toch te lang.
Ik ben zo onwijs blij met dit topic! Ik draag nl. zelf sinds wk 10 al een positiebroek. Mijn spijkerbroeken die droeg ik al 2 wk met de bovenste 2 knoopjes los, en aangezien dat heupbroeken zijn zag dat er dus niet uit! Dus ik naar de prenatal met mijn vriend, broek uitgezocht en nu draag ik niets anders meer! Wat een opluchting! Ik schaam(de) me al zo enorm voor mijn buikje, tis al echt zo'n zwangerschapsbuikje, en ik ben pas 11 weekjes Nu ik gelezen heb dat ook anderen dit hebben schaam ik me ietsje minder
Selaam Gewoon doen hoor meid!! Ik droeg al een zwangerschapsbroek met 9 weken en het zit fantastisch!!
Selaam dat valt bij mij wel mee, maar kreeg gewoon heel snel een buikje. Tja, dan gaan de broeken niet meer zo lekker zitten.
Ik kan nog bijna alles aan hebben alleen nieuwe Bh"s zijn een ramp joh... Moet nu maar eens een zwangerschapsBH gaan kopen.. Zometeen maar effe doen
Selaam zwangerschaps bh's en ondergoed droeg ik gelijk al. Ik had ze al gekocht toen ik voor de eerste keer zwanger was en heb ze gewoon bewaard voor als ik weer zwanger werd.
Ik ben nu 8 weken maar de kleren zitten mij ook gewoon niet meer lekker, het drukt en knelt af. Ik snap het niet, ik ben altijd zo mager, heb maat 32/34 en heb nu al een buikje. Zou je dat misschien sneller zien als je magerder bent :