De titel zegt het al, ik ben op zoek naar succesverhalen van mensen die succesvol bv geven na een borstvergroting. Bijna 10 jaar geleden ben ik geopereerd en toen werd er gezegd dat bv zonder problemen zou moeten lukken na een vergroting. Toch lees ik hier en daar dat de borsten tijdens en na de zwangerschap zó gespannen en strak staan door de prothese, dat de hersenen te snel een signaal krijgen dat er voldoende voeding is, en hierdoor de kans bestaat dat je te weinig melk aanmaakt. Je hersenen worden door de prothese een beetje voor de gek gehouden. Wie o wie geeft bv na een vergroting en bij wie gaat of ging dit goed?
Ik wil jullie de waarheid van alles proheses vertellen. Ze zweten allemaal door! Er komen dus altijd siliconen vrij in je lichaam. Ik had ze ook en ben er heel erg ziek van geworden. Ik wil niemand bang maken, maar de waarheid is anders dan veel mensen denken. Ik heb de mijne vorig jaar laten verwijderen. En ze lekten inderdaad heel erg terwijl de buitenkant helemaal intact was. Ik maak me ook zorgen om de effecten op mijn kinderen. Ik wil er gewoon niet aan denken. En dat dit effect kan hebben is heel reeel. Zie www.meldpuntklachtensiliconen.nl maar eens.