Hoi, Ik geef borstvoeding, maar nu moet ik a.s. zaterdag even weg en mis ik 1 voeding. Ik kolf wel dus ik heb voor de kleine wel een flesje maar moet ik wanneer ik niet thuis ben dus gaan kolven? Of maakt het niet uit als ik een voeding oversla. Mijn dochtertje is dan 7 weken ik weet niet of dit belangrijk is voor het antwoord op mijn vraag. Alvast bedankt!! Gr Sylvia
hoi Sylvia, je hoeft nier per se op het tijdstip dat je normaal een voeding zou geven te kolven. Als je langere tijd weg bent dan kolf je een keer op een moment dat het handig is voor jou tijdens dat uitje. Als je maar even weg bent hoef je misschien helemaal niet te kolven. Het is inderdaad handig om een flesje met moedermelk te hebben zodat je dochter dat kan drinken als ze honger heeft als jij er niet bent. Mirjam
Hoi, Dus als ik het goed begrijp dan kan ik bijv. haar voeden om 12 uur en om 3 uur krijgt ze van de oppas haar flesje en dan om 6 uur geef ik haar gewoon weer de borst maar daar tussen door die voeding van 3 uur kan ik dat overslaan voor mezelf of is dat te lang? Gr Sylvia