na ruim twee jaar voor het eerst beginnen met iui.. iemand in hetzelfde schuitje? ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mana87, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Hallo allemaal...

Na hele lange tijd elke keer alles lezen nu toch ook zelf maar is gaan posten. Mijn vriend en ik zijn al ruim twee jaar bezig. Ook wij hebben vorig jaar alle onderzoeken gehad en alles was goed. Zelfs het zaad van mijn vriend was zo goed dat ze zelden waren tegen gekomen. Dus dan zul je toch denken dat dat wel moest gaan lukken. In oktober heb ik een fertiliscopie gehad en ook hierbij zag alles er goed uit en de gyno zei zelfs dat de slagingskans heel hoog was en dat we toch nog ff een half jaartje moesten gaan proberen. Nou nu zijn we ruim een half jaar verder en heb volgende week donderdag mijn eerste afspraak. Erg spannend allemaal. Maar zie er wel een beetje tegenop want waarom lukt het nou niet op de normale manier. Zijn er nog meer mensen die binnenkort ook met iui gaan beginnen of net zijn begonnen??

Gr.mana

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, ik! En tot nu toe valt het me reuze mee. Ik ben nu 6 dagen begonnen met prikken. Zag er reuze tegenop,maar dat was helemaal niet nodig. Niet pijnlijk, en na 1 keer ben je eraan gewend. Aanstaande woensdag heb ik de eerste echo. Tot nu weinig last van de hormonen. Bij ons was er ook geen reden te vinden voor de onvruchtbaarheid. Ik heb al wel een zoon van 5 jaar. Die kwam na 14 maanden spontaan.

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ja ik ook! We zijn bijna 3 jaar bezig voor een derde kindje. Onze twee jongens zijn 'gewoon' spontaan gekomen en nu wil het niet meer lukken...reden tot nog toe niet bekend.
    Morgenvroeg krijg ik de uitgangsecho en als die goed is begin ik morgenavond met het het spuiten van puregon, lijkt me doodeng maar komt vast goed.
    Ga jij ook hormonen spuiten? Spannend allemaal hè!
    Ik hoop dat jullie snel een kindje mogen verwachten. Succes!

4. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Nikkie23

Ik weet niet wat er precies gaat gebeuren hoor ik allemaal volgende week. Wel spannend allemaal maar ja we moeten er wat voor over hebben he.

Deel Deze Pagina