Ik zoek een leeslampje nachtlampje voor aan de wand bij onze dochter. Zie behoorlijk veel dure lampen vanaf 35 euro. Waar vindt je een leuk lampje die ze zelf aan uit kan doen voor lezen?
Lampen zijn erg duur, ik denk dat je dan toch snel uitkomt bij ikea? En anders... komt ie weer... marktplaats!
Ik heb het witte wandlampje met de gaatjes er in van Ikea. Geeft een heel leuk effect als het licht door de gaatjes schijnt. Is ook een speciale kindveilige lamp. En niet duur.
Nou datzie je meteen als je bij de lampen kijkt bij de kinderlampen, welke zij bedoeld. Daar is maar 1 soort van
Wij hebben een lamPje van de Ikea. Deze moet je opladen en staat dus draadloos naast het bed van je peuter. Het omhulsel is vrij zacht dus als ie valt is hij niet kapot. Mijn zoontje zet hem zelf aan en uit.
Bij de WoonXL! Hebben wij een leuk wandlampje gekocht en ze hebben leuke kapjes met verschillende printjes. Prijs weet ik niet meer maar was zeker niet duur.
Jelle heeft zo'b klemspot en die zit aan het hoofdeinde van zijn bed. Ooit eens gekocht bij Leenbakker voor een euro of 15/20.
Nou Mimi dat zal je verbazen, want leenbakker en kwantum waren de eerste plekken waar ik zocht. Maar mooi niet dus he
Blokker dan..?? Ik heb echt zo'n simpele die in het stopcontact zit.. met een aan en uit knopje dus dat werkt prima. Ehm... deze hebben ze toch overal wel?? *gaat ff piekeren*
Sorry, ik had een tijdje niet meer gelezen hier. Maar dit is het lampje. Ik heb hem in het wit, maar hij is er ook in het roze. SNÖIG Wandlamp - lichtroze - IKEA