hallo! Kunnen jullie me helpen. Ik snap er even niks meer van. Ik ben 7 maanden geleden bevallen van een topmeisie! 2 maand geleden begonnen met de pil. Daarvoor 1 x zonder condoom, "voor het zingen de kerk uit". Ik heb toen rond de tijd van mijn menstruatie flink gebloed, wel 2,5 week. Ook stolsel en een soort van "kikkervisje" verloren. Niet echt over nagedacht, maar de dag daarna vroeg ik me wel af of dit misschien een hele vroege miskraam kon zijn. Die keer daarop ook weer gewoon ongesteld, wel wat korter, maar volgens mij komt dat omdat ik weer met de pil ben begonnen. Toch voel ik me nu al 2 weken "zwanger". Had het eerst niet zo door, maar toen ik het met mn man deelde, kwamen we erachter dat het dezelfde kwalen waren als met de zwangerschap. Vooral mn rusteloze benen en mn zeer versterkte reukvermogen zijn opvallend. Voor de zekerheid een testje gedaan, en die was negatief. Maar ik blijf me zo zwanger voelen. Vandaag naar supermarkt geweest, en werd echt beroerd van de lucht! Kan het zijn dat ik een vroege miskraam heb gehad en dat mn lichaam nog "denkt" dat ik zwanger ben? Ik hoop op jullie antwoord...
HOi malka, Ik kan het niet uitsluiten maar ook niet bewijzen. Maar als het een vroege miskraam was en je hebt daar nog symtomen van dan zou de test positief moeten zijn en dat is niet. Ik denk dat wat je voelt een reactie van je lichaam is op de pil. Je lichaam moet er weer even aan wennen. Imke
Hallo, bedankt voor je reactie! Misschien moet mijn lichaam idd wennen aan de pil. Tijd zal het leren...