Gister dus sex gehad en toen ik even later naar de wc ging had ik met het afvegen een soort rozige afscheiding. Ik weet niet wat het is maar ik voel meer niet prettiger door. Het is misschien raar maar nu voel ik me tijdens deze zwangerschap niet helemaal honderd. Ik ben dat niet gewend want tijdens de eerste zwangerschap heb ik me nog nooit beter gevoeld. Herkent iemand dit.?
ik herken het niet maar heb wel gelezen dat dat wel vaker gebeurd na de sex weet ook eigenlijk niet echt wat het precies is
je baarmoedermond kan wat beter doorbloed zijn waardoor je na de sex wat sneller een beetje bloedverlies/gekleurde afscheiding kan hebben!
Ik heb dit in mijn eerste weken (de eerste keer volgens mij ook zo vroeg) ook 2 keer gehad.. het is hoogstwaarschijnlijk niets, gewoon een geknapt adertje.. je kan een gewone (niet foute) bloeding meestal als volgt herkennen: 1 je bloedt niet door (dus alleen maar spotten) 2 het prikt tijdens het plassen (als het alleen een wondje is, zal je mss je tanden op elkaar moeten bijten om niet te schreeuwen van de pijn) je kan evt je hubbie even daar beneden laten kijken of met een spiegeltje, soms kan je echt een klein wondje zien, en dan voel je je meteen geruster! bij twijfel moet je natuurlijk de vk bellen he! suc6 meis.
ik heb dit ook gehad en voelde me gelijk zwaar in paniek! maar als je rozige afscheiding heb en je veegt het zo weg en er volgt daarna verder niks is dat al een goed teken... dat betekent gewoon dat er een vaatje is geknapt..dit kan ook gepaard gaan met buikkrampen (wat ik dus ook had) wees gerust hoort erbij..mijjn vraaag staat ook bij vraag het aan een verloskundigen...kan je het even nalezen.. ga gewoon rustig liggen met eventueel een kruik erbij is heel erg lekker heel veel succes verder
Ik heb dit al jaaaaren vrij regelmatig. Ik ben nog maar net vijf weken van de pil af, dus het gebeurt ook 'zomaar', en het is vast niets hoor! Maak je maar geen zorgen! Groetjes Maris
yep had ik afgelopen weekend dus ook.. mn mannetje vind het alleen super eng nou die vond het al eng voor de baby en nu helemaal hihi