Hoi is nog erg vroeg maar vroeg me af wat jullie er van vinden. Ik vond ze wel mooi manlief heeft de meisjesnaam verzonnen ik de jongens. Roept U maar! het kindje krijgt ook een tweede naam mee. bedankt jennie72
Hahaha lollig mijn oude oppaskind heet Julian! en mijn oma Rosalie (lijkt op Rosalyn). Mooie namen hoor allebei!
Voor een meisje Rosalyn en jongen Julian. Julian is echter wel erg populair, maar jason vind ik persoonlijk totaal het tegenovergestelde van Julian.
Ik zou voor Jason gaan, en Rosalyn Jaella vind ik te veel lijken op het beroemde spaanse gerecht (Sorry )
Zo te zien vind jij ook aparte namen leuk. Ik heb heel lang moeten zoeken bij mijn eerste, wou een naam die niet bestond en ben toen op Sidessa gekomen. Nu bij de tweede is het weer een hele zoektocht, maar gaat me ook wel weer lukken. Succes met het beslisssen van de naam
Julian vind ik mooi. De andere namen niet. En de namen die jij zelf noemt.. Eva en Jasmijn... prachtig!
Idd hele mooie namen zijn dat......ik heb trouwens gestemd op Rosalyn ( vind namelijk zelf Roos heeeeel mooi ) xxx