Hai Meiden, Even mijn verhaal kwijt.. Vorige week donderdag ging ik langs bij de vk wegens bloed bij mijn urine. Het bleek (natuurlijk) een blaasontsteking. Vk wilde meteen even kijken naar de kleine en de placenta (even alles uitsluiten). Ze stuurde me voor een second opinion langs de gynaecoloog, even uitsluiten dat het bloed toch niet op een manier van mijn placenta afkwam. Eenmaal bij de gynaecoloog kreeg ik slecht nieuws.. Vocht bij de linker long van onze uk. Ik werd de volgende dag direct doorgestuurd naar het WKZ voor een uitgebreide echo. Ook daar kwam natuurlijk weer dat vocht naar voren. Vocht in het lijfje hangt blijkbaar samen met allerlei syndromen en afwijkingen. Om die uit te sluiten moest ik gisteren een vruchtwaterpunctie laten doen. Vandaag krijgen we daar de eerste uitslagen van. Ben echt nerveus...maak me ook echt zorgen om onze uk. Duimen jullie mee??
Ik duim snoeihard👍👍👍👍 ik hoop voor je dat je dezelfde uitslag krijgt als dat ik heb gekregen 👍 Hoe laat krijg je ongeveer bericht?
Getsie wat naar!! En dan ook nog zolang moeten wachten.. Elke minuut is er voor jou nu een teveel. Heel veel sterkte! Ik duim voor positief nieuws