Help, heb jullie kennis nodig!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Walleke, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames, willen jullie even jullie wijsheid op me loslaten. Ik heb deze maand zeker een eisprong gehad op dag 20 (pos. ovutest, cervixslijm, ik heb hem gevoeld en temp omhoog). Vanaf 8DPO paar druppels bloed gezien, alleen bij het afvegen. Nu 17 DPO, twee negatieve testen verder en temp nog steeds hoog. Ik snap er niets van. Bij een langere cyclus, zit het verschil toch altijd in de fase voor de eisprong? Ik voel ook al twee weken vanalles in mijn buik, van die vage, zeurende menstruatiepijn. Ik beeld me dat niet in, sterker nog ik zou inmiddels graag gewoon ongesteld worden.
    Sorry voor het lange verhaal, maar ik heb echt jullie ervaringdeskundigheid nodig. Oh ja, vanmorgen witverlies.
    Alvast heel erg bedankt.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja moeilijk.....je hebt natuurlijk ook de kans dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden....en dat je ongi op zich laat wachten.

Ofde innetseling heeft langer geduurd dan normaal.....

Even afwachten....

3. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Pfff moeilijk, vijf dagen overtijd wil wel wat zeggen, maar vreemd dat het nog niet op een test zichtbaar is. Heb je een extra gevoelige test ook geprobeerd? Misschien dat je een langzame hormoonopbouw hebt en dat de gebruikte testen dat nog niet aangeven.

Ik zou het nog even aankijken, maar eventueel dinsdag of woensdag even de huisarts bellen. Succes!

4. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van kruidvat 2v5 geprobeerd, omdat ik via het forum begrepen heb dat die heel gevoelig zijn. Toch?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die zijn gevoelig...

6. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Walleke,
    dat is wel lastig zeg...met 17 dpo, tussentijdse bloeding en een eisprong die je hebt gevoeld zou je nu wel iets moeten zien op de test
    Wanneer heb je de 2 testen gedaan overigens?
    Misschien nog een andere gevoelige test gebruiken morgen en anders zou ik even de ha bellen

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pfff wat moet dit zenuwslopend voor je zijn :( ik duim alsnog voor een positieve test en late innesteling! X

8. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste test op DPO en vandaag de tweede.

Alvast bedankt voor alle reacties, meer ervaringen zijn van harte welkom

9. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is trouwens die hormoonopbouw niet elke zwangerschap hetzelfde? Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik al veel eerder positief. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat nu anders zou zijn.

10. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ik testte bij mijn eerste 2 ruim voor NOD en de huidige zwangerschap pas veel later.. Ook werden ze zeer langzaam donkerder deze keer terwijl ik bij de tweede 3 dagen voor NOD al een knaller had..

Duim voor je!

Deel Deze Pagina