Lief je *inbraak*berichtje, was vergeten te posten Ben blij dat het tot dusver goed is, mijn wondertje is me erg kostbaar. Hoop dat je snel mag volgen. Fijn dat je nu verder mag. Ik vond het wel rust geven dat er eindelijk een planning is dat er iets gaat gebeuren. Groetjes, Nynke.
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. @ Danjo: Sterkte as maandag. Hopelijk geeft het je wat rust. @ Derona: Das waar. We blijven proberen @ Brigitte: Lief van je en kus terug. @ Nynke31: Maakt niet uit hoor. Ik was gewoon erg benieuwd hoe het was gegaan. Ik kan me voorstellen dat je wondertje je erg kostbaar is, maar probeer ook te genieten van dit mooie gebeuren. Tuurlijk is er altijd kans op spontane zwangerschap..gelukkig maar. Ik ga er alleen niet meer vanuit. Ik moet zeggen dat het rust geeft dat er echt wat gaat gebeuren, maar ik vind het ook wel ontzettend spannend worden. Nu hoop ik eigenlijk alleen maar dat de kijkoperatie snel kan plaatsvinden, maar momenteel heb ik nog niet eens een ei gespot We gaan maar wachten tot ie zich meld. @ Inky: Hoe is jouw status momenteel? We blijven elkaar wel steunen toch? Ik blijf hoop houden en duim me rot voor je. Succes op de wachtbank.
Hoi Femme, Zoals al eerder bericht, hebben wij het IUI traject even op de lange baan geschoven, mede omdat wij het erg druk hebben en ons in het ziekenhuis gewoon niet thuisvoelen (er wordt gewoon niet naar je geluisterd en dat hebben we op allerlei vlakken al in verschillende ziekenhuizen meegemaakt). Dus we proberen het iig tot het eind van het jaar nog even via de normale weg en ik heb dus net een eisprong achter de rug (wo of do) en we hebben weer goed ons best gedaan, dus ik hou hoop op een nieuw wondertje. Met mijn temperatuurcurve gaat het goed. Ik doe dat ook om weer iets mee te kunnen nemen naar het ziekenhuis, zodat ze daar misschien nog iets uit op kunnen maken (heb dat jaren geleden ook gedaan, maar toen zagen ze er niets bijzonders aan). Heb nl. laatst gelezen dat je LT fase min. 10 dagen moet duren om een eitje te kunnen laten innestelen en ik heb het vermoeden dat dat bij minder lang is, maar dat zal dus blijken. We blijven elkaar idd steunen hoor en ik hoor graag van je wanneer e.e.a gaat plaatsvinden. Groetjes, Ingeborg PS: heb dus weer op het wachtbankje plaatsgenomen, maar ik heb er deze keer maar een hoekbank van gemaakt , dat zit makkelijker.
Tuurlijk weet ik dat jullie weer even zelf aan de klus gingen. Ik was voornamelijk benieuwd naar je ei en of hij al gesprongen was. Ga je nog wat doen met het ziekenhuis...iets als een ander zh opzoeken? Moeilijk als er niet goed geluisterd wordt, want elke behandeling is zo meteen zo kostbaar. Dat zijn onze kansen (om het even dramatisch te maken ) Dus volgend jaar gaan we samen het IUI traject in. Kunnen we elkaar extra steunen. Nu ga ik duimen dat we misschien allebei niet aan het traject hoeven te beginnen 8) Ik ben ook deze maand weer mijn temp aan het bijhouden en weer op FF aan het invullen. Is ook weer even geleden voor mij, maar ik vind het wel weer grappig om een keer te doen. Vanmorgen bij het testen eindelijk een ei-symbool gevonden. Waarschijnlijk gaat mijn temp over een dag of 2-3 omhoog en dan kom ik gezellig bij je op de hoekbank liggen. Ben benieuwd hoe lang je LT fase is. Succes weer en tot snel op de wachtbank.
@la femme: o meid je eitje komt er weer aan zo te horen...... mijn duimen blijven draaien en ik kom binnenkort lekkere warme choco met pepernoten brengen op die lekkere hoekbank van jullie!
LaFemme:slopend elke maand weer die hoop en de teleurstelling, maar ik weet zeker dat er weer een dag komt dat je een mooie positieve test in je handen mag houden! Inky72: ik geloof dat jij schreef dat je opziet tegen het ziekenhuistraject. Het is natuurlijk een heel traject, maar ik was daardoor wel razendsnel zwanger. Bij poging 2 was het raak. En hoewel ik het zk niet prettig vind, kon ik ook niet langer opbrengen om zelf te klussen zonder resultaat. Ik was daardoor dolbij toen ik mocht starten met IUI. Maar ieder mens is gelukkig anders, dus uiteraard respecteer ik je keuze om het gewoon nog even zelf te proberen. En ik hoop dat het deze maand raak is. Het is je gegund! Zelf ben heb ik mijn 1ste IUI weer ondergaan en ik heb er een goed gevoel over. Ik ben nu 5 dagen overtijd, maar ik durf nog niet te testen. Toch ook wel bang voor een teleurstelling. Mocht ik vanavond alsnog aandurven dan laat ik jullie natuurlijk het resultaat weten! Iedereen weer succes! groetjes, Aurelie
Spannend Aurelie. Het is wel snel gegaan bij jou. Ik wist niet dat je al IUI had ondergaan. Ik duim voor je.
@Aurelie: spannend hoor. Dat je zo lang kan wachten, dat zou ik dus echt niet kunnen. Of is jouw cyclus soms wel vaker onregelmatig, dus dat vijf dagen over tijd niet echt vreemd is? Wat betreft het ziekenhuistraject: natuurlijk weet ik dat je ook heel snel zwanger kunt raken daardoor, maar wat mij dus het meest tegenvalt, is dat er (in mijn geval dan) niet geluisterd wordt. De eerste keer IUI (september jl.) voelde ik een eisprong en werd er tegen me gezegd, toen ik belde: wilt u het deze keer dan niet door laten gaan? Nou ja, natuurlijk wel, maar dan dus liefst eerder en dat kan dan dus niet. Bovendien vind ik het sowieso bij ons in het ziekenhuis enigszins op lopende band werk lijken, m.a.w. er is niet echt aandacht voor je persoonlijke situatie en nou snap ik het wel dat het enorm druk is, maar een beetje minder klinisch mag toch ook wel, ik blijf tenslotte wel een mens en geen broedmachine...Dus vandaar mijn keuze om het toch nog even op de natuurlijke manier te proberen (is de eerste keer uiteindelijk ook gelukt, dus waarom nu niet?). Ik vond het iig erg frustrerend om zoiets als een inseminatie te ondergaan, terwijl je eigenlijk verstandelijk al weet dat het te laat is, omdat je drie dagen eerder al een eisprong gehad hebt. Het kwam dus ook niet als een verrassing dat het niet gelukt was. Een ander ziekenhuis is voor ons niet echt een optie, omdat dat nog langer rijden is en je toch binnen een uur in het ziekenhuis moet zijn. Maar goed, dat was genoeg over mij: ik duim heel hard voor je en hoop dat we hier een goed bericht mogen lezen. Groetjes, Ingeborg
Mijn cyclus is altijd regelmatig, maar ik vond het gewoon eng om te testen. Ik ging er eigenlijk al van uit dat ik zwanger was, maar stel je toch eens voor dat ik het mis had, dan was de teleurstelling erg groot. Maar gelukkig ken je je eigen lichaam toch altijd als beste! LaFemme: Bij mij is het ongelooflijk snel gegaan. Ik heb wel al mijn overredingskracht uit de kast moeten halen voor de IUI in deze cylcus. Maar met succes. Ik had voor mijn eerste bezoek aan het zk al helemaal berekend wanneer mijn eisprong zou zijn en toen ik die maandag in het zk was, wilde ze mij deze poging wel laten proberen. Zonder hormonen of chlomid. Alles hing af van de meting van woensdag en daar was een mooie eitje op te zien. Alles verliep zoals gepland (mazzel heet dat!) en toen heb ik vrijdag de inseminatie gehad. Mannetje had ook goed gewerkt afgeleverd, door maar liefst 21 mln zwemmertjes af te leveren. Dit was voor ons een topprestatie. Normaal schommelen de zwemmers tussen de 4 en 8 mln. Het is allemaal zo snel gegaan dat ik zelf amper kon bevatten en nog geen tijd heb gehad om op het forum te posten. Ik ben in de wolken en zo blij dat ik niet weer het lange traject van IUI in hoef. Ik gun het jullie allemaal, dus hopelijk kunnen jullie mij snel volgen via een spontane zwangerschap of een IUI. Kunnen we ons eigen topic openen voor zwanger zijn van je tweede. Inky, zoals je hier boven kan lezen, kan ik bij ons zk wel op begrip rekenen. Ik voel me daar ook geen nummer. Echt heel fijn. Misschien ook omdat ik het IUI traject al eerder heb doorlopen en de mensen mij nog kende, want ik stond er zelf van te kijken dat alles zo makkelijk ging. Maar ik kan me goed voorstellen dat als alles zo onpersoonlijk is, jij je daar niet goed bij voelt. Ik geef je ook groot gelijk. En bij jou is het inderdaad al een keer spontaan gelukt, dus waarom niet nog nog een keer! groetjes, Aurelie
Hoi Aurelie, Begrijp ik nou uit je berichtje dat je idd zwanger bent? Dat schrijf je nl. wel niet met zoveel woorden, maar uit je gebruik van de verleden tijd en het feit dat je schrijft dat je niet weer het traject van IUI in hoeft e.d. leid ik af dat het gelukt is. Als dat zo is, heel erg gefeliciteerd en ik duim voor je dat alles goed blijft gaan in m.n. de eerste spannende drie maanden. Groetjes, Ingeborg
@ Aurelie: Ik lees net in het IUI topic dat je zwanger bent. Van harte meid en wat snel. Als ik dit lees, kan ik niet wachten om te beginnen. Maar ja wat bij de 1 lukt hoeft natuurlijk niet zo te zijn bij de ander. Maar het geeft wel iets positiefs. Geniet meid en ik duim dat alles goed gaat en dat je een mooie echo hebt. En super dat ze je zo snel geholpen hebben.
Hallo Meiden, sorry, maar ik geloof dat ik door alle opluchting gewoon helemaal vergeten ben hier te melden dat ik inderdaad zwanger ben! Ik zal mijn banner vandaag aanpassen. LaFemme: maar goed dat je ook het IUI topic leest! Ik hoop dat jullie snel volgen! Een supergelukkige Aurelie
Hey Inky. Hoe is het bij jou meid? Ik duim voor je. Hier op de wachtbank, nog een ruime week te gaan. Ik verwacht eigenlijk niets deze maand. Ik heb alles op volgend jaar gezet. Knuffel
Hoi Femme, Helaas, helaas, , ook deze maand weer niets, terwijl ik wel een paar dagen na mijn eisprong allerlei "rare" "kwaaltjes" had (kramp, misselijk, etc.), maar mijn lijf zal me wel weer voor de gek hebben gehouden. Of er was wel een bevruchting, maar geen innesteling. In ieder geval was het nog niet te testen met een zwangerschapstest, dus we zullen het nooit weten. Mijn temperatuur is vandaag weer naar beneden gegaan en ik heb ook alweer bloed aangetroffen, dus mijn menstruatie zal wel niet lang meer op zich laten wachten. Ondanks dat je je hoop op volgend jaar hebt gezet, blijf ik toch voor je duimen. Misschien lukt het juist daarom wel (omdat je er nu toch niets van verwacht.) Voor mij is het dus weer op naar de volgende eisprong, dus ik ga maar weer 's van de bank af en aan het werk.... Succes in de laatste week, ik denk aan je Ingeborg
Oh meid balen zeg. *Knuff* Hoe lang was je lt fase nu? Ja die kwaaltjes lijken elke maand weer anders te zijn, ondanks dat we al zo lang bezig zijn. Raar lichaam. Ik ga in ieder geval weer extra hard duimen voor de volgende ronde. Veel succes! Wie weet sluiten we 2008 feestelijk af
Tja, balen, maar eerlijk gezegd doe ik dat dus niet zo heel lang meer (met een paar uurtjes is dat wel weer over). Mijn LT fase was nu elf dagen, dus in principe lang genoeg, maar ik vraag me af of dat ook geldt bij een cyclus van 30-32 dagen, dus dat kan ik nog een keer aan de gyn voorleggen. Voorlopig heb ik dus volgende week gewoon weer een afspraak bij de osteopaat en daarna zien we wel weer verder. En ja, misschien sluiten we dit jaar idd wel feestelijk af; dat was iig in 2006 wel zo voor mij alleen liep dat helaas even anders. Groetjes, Ingeborg
@la femme: hoe gaat het met wachten? Je hebt toch al weer bijna je NOD? Spannend. Hier gaat het prima. Afgelopen vrijdag de echo gehad bij de VK en weer een mooi hartje gezien. Nu moeten we weer 4 weken wachten tot aan de volgende echo.
Hé Femme, Hoe is het met je? Ik duim nog steeds voor je, maar ik vind het wel heel stil, dus eigenlijk heb ik het idee, dat het deze maand ook bij jou weer niet gelukt is. Hoeft natuurlijk niet, want je kunt het ook gewoon heel druk gehad hebben met sinterklaas en zo. Wij hebben een hele leuke sinterklaas gehad; Sven die hing op een goed moment alleen nog met zijn voeten uit de zak om de kado's eruit te halen, was echt supergrappig om te zien en dan dat koppie toen hij zijn pakjes had uitgescheurd....Onbetaalbaar! Laat gauw nog 's wat van je horen. Liefs, Ingeborg
he lieve lafemme hoe is het met je? Wil je alvast heeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte wensen voor volgende week. kus