Is dit mijn eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wens3, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    He meiden,

Ik heb vorige cyclus op 12 dagen voor mijn NOD veel buikpijn gehad (voelt een beetje als menstruatiepijn maar toch anders). Ik had die dag ook veel slijmverlies. Twaalf dagen later werd ik dus ongesteld. Nu heb ik dat gisteren weer gehad, met 's ochtends ook veel slijmverlies. Zou dat mijn eisprong zijn? Maar wanneer is die dan precies? Treedt de pijn op voor de uiteindelijke eisprong?

2. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai wens3,

Het lijkt mij inderdaad jouw eisprong..die vind ongeveer 14 dagen voor jouw volgende menstruatie plaats...En je kan dan inderdaad wat menstruatiepijn voelen en ook veel slijmverlies hebben..Hoop dat je er wat aan heb en anders hoop ik dat je wat meer reacties krijg, zodat je een duidelijk antwoord heb op je vraag..

Liefs

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Van een (semi-)medische site geplukt:

De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan in geen geval – zoals dit vaak gedaan wordt – gelijkgesteld worden met de eisprong. Ze kan namelijk reeds enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Ze is echter een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon, temperatuurverloop) bevestigen.
    Vooral echtparen met kinderwens zouden op de ovulatiepijn moeten letten, omdat rond die periode de waarschijnlijkheid voor een bevruchting duidelijk hoger ligt.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oftewel

KLUSSEN!

haha sleur je man mee!

groetjes mik