gewoon naar de huisarts gaan hoor! misschien doen ze helemaal niet moeilijk en gaan ze alvast het een en ander onderzoeken!
Ja he? Dat denk ik nu dus ook wel eigenlijk.. je weet nooit of zij alvast wat voor je kunnen uitzoeken ofzo.. het is nou ook weer niet dat ik pas in de tweede maand na de pil stop zit. Het is nu al wel de 7e maand dus is het niet zo gek. Maar vind het nu eigenlijk ook opeens wel eng, omdat je dan zo half bang wordt dat er misschien iets aan de hand is?? Friesin: wat houdt dat proces in? Goed dat jullie even rustig aan doen!
Oh hihi. "U komt in aanmerking voor een TESE-behandeling (Testiculaire Sperma Extractie) als er geen of onvoldoende zaadcellen in uw sperma zitten. Bij TESE nemen we een biopt uit uw teelbal. De analist onderzoekt het materiaal vervolgens op zaadcellen. Het is een chirurgische ingreep waarbij we de balzak en teelbal openen. De uroloog voert de procedure uit op de grootste van beide teelballen" Het fijne weet ik er nog niet van. Mijn man en ik moeten ons er nog wat in gaan verdiepen en willen eventueel op gesprek om informatie in te winnen. Maar we nemen eerst even een break!
De zaadcellen die ze vinden en er uit halen moeten eerst nog volledig ontwikkeld worden. Alles wat dan eventueel goed ontwikkeld, wordt ingevroren en ontdooit wanneer er eicellen bij mij weg zijn gehaald. Daarna zorgen ze ervoor dat het ontdooide zaadcel mijn eicel bevrucht en wanneer dit goed uitpakt, plaatsen ze het terug in mijn baarmoeder, waardoor het daarna kan groeien tot een kleine beeb. Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan..
Wauw dat klinkt bijzonder, spannend zeg. Eerst dus even rustig een break en dan misschien dat dit de volgende stap wordt. Waarom slik je eigenlijk momenteel weer de pil?