ik weet het niet

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lucky, 22 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik ben sinds half mei gestopt met de pil, de diane35. Wij willen heel graag een kindje. Nu ben ik nadat ik met de pil gestopt ben, na ongeveer drie dagen ongesteld geworden. Nou ja, twee dagen en toen was het alweer over. Ik had het gisteren moeten worden maar dat is niet gebeurd. Ik heb al wel een paar dagen last van een beetje bloed, het is een beetje bruinig soms of een beetje licht roze niet wat ik normaal zou hebben. Wie weet wanneer je weer "normaal" ongesteld word? Ik heb al wel een beetje op internet rondgekeken maar word daar ook niet echt veel wijzer van. Misschien is het wel ontpillen maar ik zou graag jullie mening willen horen. Dus laat alsjeblieft van je horen, groetjes lucky.

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    De kans dat je nog aan het ontpillen bent is erg groot. Bij de één duurt het wat langer dan bij de ander.
    Ik denk dat er niks anders opzit dan nog eventjes afwachten.

3. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    De kans is heel groot dat je nog aan het ontpillen bent, ben zelf op 13 mei gestopt, en nog steeds niets.
    Op aanraden van mijn homeopaat ben ik nu monnikspeper gaan slikken, is een voedingssupplement dat je helpt een normale cyclus terug te krijgen (in het bijzonder na pil gebruik)
    Ik heb het gewoon bij de tuinen gehaald.

Ik hoop dat je er iets mee kan, en leef met je mee

Petra

4. arbm

arbm Lid

13 jun 2006
    9
    0
    0
    adm. medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi lucky,

Ik ben in april ook gestopt met Diane-35 en werd voor eerste keer na 30 dgn " natuurlijk" ongesteld. Ik heb toen ook last gehad van die verschijnselen. De tweede keer was het met 24 dgn en weer van die voorbodes (wel 4 dgn).
    Zoals andere meiden ook schrijven, nog ff geduld hebben, waarschijnlijk zet het wel door.

Doei

5. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    tjahet kan heel lang duren voordat je weer normaal ongesteld word
    sommige doen er wel maanden over
    maar je kunt ook geluk hebben en binnen nu en een paar dagen

6. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Nou, het is gebeurd hoor, ik ben ongesteld geworden. Dit was dus de eerste ronde. Vind het wel jammer maar we blijven het gewoon proberen. Bedankt voor de tips en ik kom nog wel vaker langs om te kletsen. Ik ben wel blij dat ik zo snel weer ongesteld geworden ben, sommige doen er veel langer over, heb hopenlijk dat probleem niet, groetjes lucky.

7. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou gelukkig dat het toch doorgezet heeft

veel suc6 de volgende ronde

8. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Dit was dus de eerste ronde, raar idee hoor, maar we blijven proberen. Groetjes lucky :oops:

Deel Deze Pagina