hallo ik heb een vraagje op dit moment slik ik mama puur van vsm. nu ben ik er over aan het denken om met tarwekiem capsules te beginnen, kan ik deze er bij gaan nemen ? kan het niet zo snel vinden op internet groetjes izzy
Volgens mij wel? Het is een toevoeging als je te weinig vetten binnen krijgt heb ik mij laten vertellen.. Als je een normale cyclus hebt zou ik beginnen na de eisprong omdat tarwekiemolie schijnbaar goed is voor de innesteling. Ben er niet zo in thuis hoor, maar zo heb ik t gelezen. Ik slik ze 3xdaags na de eisprong en slik daar naast heel de cyclus mama compleet 1x daags. Succes!
@Marietje25 oké dan ga ik ze halen. ik durfde er niet zo maar mee te beginnen. ooit van iemand gehoord, die had te veel vitamines in haar bloed en werd daar door niet zwanger. weet niet of ze gewone of zwangerschapsvitamines gebruikten
Tarwekiemolie bevat vooral een hoge concentratie vitamine E. En vult bij mijn weten geen tekort aan vetten aan. Ik weet niet of je die erbij kunt slikken. Toen ik ermee begon ben ik voor de zekerheid alleen tarwekiemolie en foliumzuur gaan slikken. Later is daar vitamine b12, b6 en d bijgekomen. Sneller zwanger wordt je er volgens mij niet van. Het zorgt er wel voor dat de omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn. Succes met zwanger worden!
Volgens mij plas je bij een teveel aan een bepaald vitamine het gewoon weer uit. Mijn vriend slikte vitamines voor mannen, maar kreeg daar een bepaalde vitamine teveel door binnen en zijn urine kreeg daar een hele felle kleur van, toen is hij er gelijk weer mee gestopt, haha.
Ik slikte: Prenatal Nutrients van Solgar Omega 3 van Orthica Vitamine D van Orthica Foliumzuur van Kruidvat Tarwekiemolie van Kruidvat Oh en tarwekiemolie vanaf einde menstruatie, zodat het zn werk kan doen tijdens de opbouw van het baarmoederslijmvlies. Voor de innesteling dronk ik er dan nog dagelijks een glas granaatappelsap bij en hield ik mijn voeten warm.
Ik slik mama van dagravit en vanaf ronde 2 ben ik tarwekiem olie capsules gaan slikken. Wel elke dag en niet pas vanaf ei. Weet niet of het geholpen heeft, maar ik ben nu wel zwanger 😊
In de 5e ronde ben ik naast foliumzuur, na mijn eisprong ook tarwekiem olie gaan gebruiken 3x maal daags en zie mijn banner.
hey meiden dat ziet er toch wel hoopvol uit. ga het morgen toch maar is halen, weet wel dat het geen wondermiddel is, maar baat het niet dan schaad het niet groetjes izzy
Ik ben sinds deze maand ook tarwekiemolie gaan slikken. Ik hoop dat het effect heeft. Over warme voeten heb ik toch ook al wel eens wat meer gelezen, ga ik toch ook maar op letten, haha.
Hi hi, Ik ben deze ronde begonnen aan het slikjen van tarwekiemolie 3x daags 2 stuks (volgens verpakking) EN wat ik ook heb gelezen is POM sap. Granaatappelsap is het schijnt sowieso goed voor je te zijn en schijnt te helpen bij de innesteling. Ik heb het vandaag gekocht voor de komende tijd. Mijn menstruatie is net voorbij dus ben benieuwd! En ik slik al vanaf het moment dat ik ben gestopt ben met de pil de zwanger supplementen van Davitamon. Alles wat je teveel hebt plas je idd uit. Wel keer gehoord dat teveel van vitaminen c tabletten niet zo best zijn voor je lever. Met al deze hulp moeten we binnenkort toch wel een kleintje kunnen verwachten? Ja toch dames? Succes!!