Hoii, 6 weken geleden heb ik mijn inplanon laten verwijderen na bijna 2,5 jaar. we willen het proberen om zwanger te raken dus heel spannend allemaal. ik ben in die 2,5 jaar niet ongesteld geweest en nu na 6 weken de inplanon eruit te hebben nog altijd niet ongesteld geworden. ik lees hier en daar wel dat het soms wat langer duurt ik heb na 3 weken wel wat vieze bruine sliertjes gehad maar dat was maar 1 keer bij het plassen.. wie van jullie heeft heeft ervaring met het verwijderen van de inplanon om daarna zwanger te raken en hoe lang duurde het voordat je echt zwanger was? ik kan niet wachten tot het zover is!
Heb geen ervaring met zwanger worden na hef verwijderen van de implanon. Maar ik heb hem in januari laten verwijderen en ik had pas in april mijn eerste menstruatie. Heeft hier dus echt een tijdje geduurd en daarna was het nog heel rommelig. Ik hoop voor je dat je snel je cyclus weer terug hebt en jullie voor een wondere kunnen gaan.
Hoihoi, Ik heb mijn implanon 2 juni laten verwijderen, ook bijna 6 weken geleden en nog niet ongesteld geweest. Wel 1 keer na het vrijen wat licht bloedverlies gehad maar dat heeft niet doorgezet dus denk niet dat ik dat als ongesteldheid kan rekenen. Wij willen ook voor onze eerste beebje gaan dus ook hier heel spannend! Doen jullie het nu nog wel veilig of al niet meer?