Vannacht de hele nacht aan het spoken. Kramp in buik en rug. Daarom ben ik ook zooo lekker vroeg! Ha ha. vanmorgen zet het nog door en veel slijmverlies erbij dusss? Ik hoop het zooooooooooo, ben het nu echt zat nml! Groetjes Marianne :
Nou dames, lijkt erop dat het niet doorzet!. Ik heb nog wel een ongi gevoel in buik en rug, maar de echte weeen blijven uit! Helaas, erg jammer! Groetjes Marianne
Hey, ik zie nu dat je ook in Almeloooooo woont Jammer dat de weeën wegblijven! Misschiemn even een lekker stuk gaan wandelen? Al is het daar niet echt lekker weer voor, maar kan wel bevordelijk zijn! Succes!
Dat ongi gevoel heb ik nou ook al dagen lang. Ik geloof niet dat dat met de bevalling te maken heeft jammergenoeg. Het schijnt bij een eerste kindje normaal te zijn als je geen enkel voorteken krijgt. Volgens mijn verloskundige kan het ineens losbarsten. Ook komen 1e kindjes vaak een week overtijd. Maar je weet t natuurlijk nooit precies hoe het verloopt. Ik hoop ook dat t elk moment komt, maar dat had ik al vanaf 37 weken. als ik 40w6d ben gaan ze waarschijnlijk strippen.
Hier rommelt het ook al een paar dagen, maar ze zit er helaas nog steeds in. Ik hoop dat het hier een keer doorzet, want anders word ik volgende week ingeleid. Veel succes ermee en ik hoop voor je dat het snel doorzet!
Nou, niets aan het handje hoor. Het heeft niet doorgezet. Ik ga straks effe poetsen en dan wandelen met de kids, misschien helpt dat. Groetjes Marianne