snelgroeiende cryo positief??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hey!

Vandaag zouden wij eigenlijk een cryo tp hebben, onze laatste.
    Nu belde ze gisteren op van het zh dat ze de cryo een paar uur daarvoor ontdooid hebben en heel snel deelt. Ze wilden graag dat wij gisteren al voor de tp kwamen ipv vandaag, omdat ze bang waren dat het anders te laat zou zijn, en het vandaag uit zijn vel zou knappen. Ze bracht het juist heel positief, dat ie er zin in heeft, en dat ie goed groeit, maar is het juist wel positief als ie zo hard gaat? Weet iemand dit, of heeft iemand hier ervaring mee?
    We hebben in ieder geval gisteren de tp gehad, nu maar hopen op een plakkertje.

liefs Wies

2. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Wies,

Wij hebben nooit een cryo tp gehad aangezien ik meteen zwanger ben van de eerste normale tp, maar wat ze mij verteld hebben is dat het alleen maar goed is als ze na ontdooiing het weer helemaal goed doen en snel verder delen. Ik zou zeggen alleen maar positief ;)

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt voor je reactie. ik denk inderdaad ook zo, maar ben bang doordat ze zei dat het anders te laat zou zijn en hij uit zijn vestje zou scheuren, hij té hard gegroeid is, en nu mss alsnog uit elkaar geknapt is. maar goed, ik ga maar uit van het positieve!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je dit als heel positief moet zien idd. Ik heb zelf (nog) geen ervaring met een cryo tp maar volgens mij is het een goed teken!

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wies, dat is zeker positief.
    Die van ons kwam er in de ochtend uit en deelde ook heel snel door, is ook dezelfde dag nog terug geplaatst.
    We werden ook eerder naar binnen geroepen dan het afgesproken tijdstip terwijl er nog mensen voor ons waren.
    En zie banner!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    thanks meiden! :) jane, erg hoopvol jouw banner! :) fijne zwangerschap nog verder!

Deel Deze Pagina