Ik kon het niet geloven van mijn test vanochtend en heb toch net nog een keertje gedaan met de timer erbij en ja hoor echt na 4 minuten kwam er een heeeeeeeeel licht streepje tevoorschijn. Eerst dacht ik gezichtsbedrog maar nee toch wel kijk maar naar de foto. Je ziet natuurlijk wel dat ie stukkie lichter is ivm veel gedronken te hebben vandaag. En nu een paar minuten verder issie nog duidelijker geworden maar hij is begonnen met verschijnen na 4 min. Zal het echt zo zijn, wat denken jullie??????
het enige vreemde vind ik is dat het streepje na de verstreken tijd donkerder is dan daarvoor. Is dat normaal?????
Ja, het gebeurt wel vaker dat de test indroogt. Als je maar een streepje zag binnen de tijd, dan is het goed! En over 2 dagen zou je dan een duidelijkere streep moeten hebben (met een nieuwe test). Alvast gefeliciteerd!!
no0u nu weet je dus dat het binnen de tijd is gebeurd meid en dan ben je dus echt wel zwanger!! Gefeliciteerd meid!! En ja het klopt dat de test duidelijker wordt dit is omdat deze opdroogt en de kleur wat indroogt en donkerder wordt...
1 ding snap ik ook niet en had ik nog niet vermeld maar ik had tussen de 2 kruidvat testen ook een clearbleu digitale test gedaan en die gaf weer aan niet zwanger. Zijn die testen dan minder gevoelig dan de kruidvat testen???
Ja hoor, dat is normaal bij deze testen. Ik had deze keer ook voor het eerst kv2v5 en het viel mij ook op, hoewel mijn streep (op en na NOD) al binnen een minuut verscheen, en daarna dus donkerder werd. Ik denk dat we je mogen feliciteren hoor
Tja... die heeft misschien meer hCG nodig? Je zit nog voor NOD, dus dat is sowieso een onzekerheidsfactor. Ik zou toch even geduld hebben, maar die kv test is positief als die streep er binnen 5 min. stond.
ik had het ook bij mijn zoontje deed de test 1dagvoor nod en hij was wit naar een kwatier keek ik nog eens en hij was ook zo licht maar was wel zwanger !!!!!
Nou vanochtend weer een test gedaan. En er kwam al na 1 minuut een heeeel vaag streepje die steeds duidelijker werd, het is nog niet super duidelijk hoor maar het is wat. Ben benieuwd of de streep morgen donkerder is.
Ja ik denk het ook, mijn tieten zijn enorm veranderd, heb constant harde tepels en me borsten lijken wel groter, en voller. (ze zien er eigenlijk een heel stuk mooier uit