Na temp. dip meteen testen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by baby90, May 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik ga 9 juni testen, dan zou ik 5 dagen over tijd zijn.
    Eerder doe ik niet, want dat is zo'n teleurstelling als ie dan negatief is.
    Ik wacht tot ik dik over tijd ben met testen. ( als ik het volhou;))

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Oh, vind ik echt knap als je dat kan! Maar eiegenlijk inderdaad wel beter, elke keer die teleurstelling is inderdaad niet leuk. Spannend joh!!! Ik hoop dat je het volhoud tot die tijd, en dat het positief uitpakt:p...

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @baby: het kan nog steeds hoor meid! Ik blijf duimen voor je! Ben benieuwd morgenochtend!

@panter: je temp blijft mooi stijgen! Ik hoop dat het eindelijk raak mag zijn voor je deze ronde!! Ik ga duimen!

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Thanks surf!

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Surf, thanks! Ik hoop t ook nog steeds, maar begin mn hoop te verliezen. Ik snap er nu helemaal niks meer van. Ik verlies nu oud bruin, niet veel. Heel af en toe wat krampjes, maar eigenlijk zo weer weg.. Wel nog vaak steken rechts. Misschien is mijn lichaam nog in de war van de MK.. Gewoon afwachten weer. Als ik ongesteld word vind ik t wel raar, een dpo van 11.. Maar we zien wel, ik ga zo lekker opruimen en er niet aan denken. Morge ochtend (Mits ik niet echt ga bloeden) een testje doen, maar vrees dat hij toch negatief is. Raar, dat je zo teleurgesteld om zo iets kan zijn he?

Nou; mocht ik echt ongesteld worden ga ik deze maand voor t afvallen. Moet nog flink wat kilo's kwijt:D...

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Baby, ik had toen ik zwanger was van onze oudste ook bruinverlies 2 dgn voor nod... Toen een dag voor Nod in de avond een vette posi test in handen, dus t kan nog hoor!

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    #27 baby90, May 30, 2011
    Last edited: May 30, 2011
    Surf, wat je zegt geeft me wel weer moed! thx! had je ook krampen? of buikpijn? Die heb ik namelijk wel, zo af en toe komt 't ineens op zetten.. heel anders dan de vorige keer allemaal. Weet je wat, ik ga dadelijk eens testen.. en morgen ochtend.. zo niet.. ben ik bang dat ik gewoon ongesteld ga worden.. wel vreemd!

PS. verlies nu alleen fel rood.. ook maar een heel klein beetje.

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    ik geef 't op. krampen, ik ga niet eens meer testen.. Denk toch echt dat ik nu al ongesteld ga worden, en dat mijn lichaam nog in de war is van de mk:(...

9. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Baby, wat verdrietig! Bah!!

10. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja je temp is wel 36,7 maar nog fiks boven je rode lijn.......en dat is nodig voor een zwangerschap.
    Ik had een fikse bloeding zelfs bij afgelopen zwangerschap, maar dan heel verschillend op de dag, soms niet en dan opeens wel......dus dat je je niks meer hebt stemt mij hoopvol, bij mij begon het voorheen altijd als ongi maar het zette dan ook door.....dus wat jij hebt lijkt meer op mijn laatste keer :D........maar je weet het nooit.....had je al getest want dan kan misschien nu wel een keertje.

11. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    By the way die krampen had ik ook met mijn zwangerschap, balen he dat alles zo opelkaar lijkt je ongi of zwangerschap

12. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hee meis,
    Hier mijn tewmp gezakt van 37.1 naar 36.7...ongi is in aantocht...
    bah!

liefs

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    @Goofychick, dankje voor je berichtje! Klinkt heel hoopvol.. maar helaas werd ik vanacht wakker met erge buikkrampen, en helaas.. ongesteld. En hevig ook! Vind het zo vreemd allemaal, soms heb ik echt erge krampen en dan weet ik me even geen houding, staan liggen of zitten.
    Ja, erg balen dat het allemaal zo op elkaar lijkt. Nu weet ik in iedergeval wel waar ik aan toe ben:)...

@Panter, nee meis! Balen! Shit man! Maar je moest toch nog even? Misschien gewoon een dipje? Hoop dat jullie snel een positieve test mogen hebben!!!

14. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    baby wat balen van ongi!! Bah zeg!
    Sterkte met je buikje.

Hier nog 4 dagen tot nod. Maar ik heb geen hoop meer hoor...

liefs

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Oja kon het in je banner zien hihi:)...
    THX!
    Jij ook, toch hoop ik dat het gewoon een dipje is! Heel veel sterkte in ieder geval meis.. het lukt jullie wel!

Share This Page