ben benieuwd hoe zwaar jullie zijn terwijl jullie bezig zijn voor een kleintje ben zelf momenteel 114 kilo druk bezig voor een derde en jullie?
ik was bang moeilijk zwanger te kunnen worden omdat ik maar 53 kilo weeg, en dus wat ondergewicht heb, maar dat is gelukkig goedgekomen
65 kilo schoon aan de haak.....Heb in het verleden wel erg last gehad van ontzettende gewichtsschommelingen.....Hopen dat het niet te veel invloed heeft op het zwanger worden......
ik ben vandaag begonnen met afvallen omdat ik het gewicht van mn 1e nog niet kwijt ben en mn menstruatie echt flink over de flos is.... Ben momenteel 120 kilo....
Ik schommel een beetje in gewicht, vaak tussen de 60 en 63 kg. Ik heb een lengte van ongeveer 1.65 Sinds afgelopen januari zijn we bezig voor een kindje
15 jaar geleden moest k van gyn clomid gebruiken om ei groei te stimuleren. toen was k 56kg en 177cm.ondergewicht dus. sinds 2 jaar ben k eindelijk op normaal gewicht. en volgens gyn ben k nu gewoon vruchtbr.op leeftijd 40!kilos zijn goed dus!
Heej Alina das mooi Hmm.. ik ben 1.66 en weeg 99 kilo, ik heb dus ook overgewicht, maar ben wel gewoon zwanger geworden. Bij mij 1e zwangerschap woog ik ong 80 kilo en ook gewoon zwanger geraakt. Nie alle kilo's die ik ben aangekomen zijn er weer afgegaan.
ik ben ook 1.66 m en weeg 75.. wil al jaar afvallen maar lukt niet. elke keer als ik ongi word, ga ik weer eten.. heb me vandaag voorgenomen om te beginnen met meer bewegen.. net op mijn werk hlave doos koekjes met collega leeggegeten.. zo schiet het wel op!
ik ben 174 cm en 114 kilo heb afgelopen maand dmv ovu testen geprobeert mijn ei te vinden maar geen 1 test positief en nu word ik maar niet ongi hopelijk ligt dit niet aan mijn over gewicht ga nu wel 2 keer in de week 1.5 uur per keer sporten
Ik weeg op dit moment denk ik (weeg niet namelijk) 70 kilo en ben 1:59 lang! Mijn gewicht gaat heel erg op en neer! 3/4 jaar geleden had ik namelijk nog maatje 38/40 en en 6/7 jaar geleden maatje 42/44 net als nu dus Liefs Hope
Ik ben 1.55 en weeg 95 kilo (heb dus overgewicht) Bij de eerste woog ik 85 kilo en was maar 2 kilo aangekomen in de hele zwangerschap omdat de beeb veel van mij nam,daarna is het er dubbel en dwars bij gekomen :S
ik ben 1.75 en 61,5 kilo dus normaal en was bij de eerste in ronde 7 zwanger en nu zit ik in de 6de ronde
je kunt beter een bmi poll maken, want ik weeg 75 kilo, klinkt behoorlijk zwaar, maar heb een bmi van 21.5 dus heb ik een supergezond gewicht, al klinkt het anders als je 75 hoort