sinds eergisterennacht heb ik de griep. heb er koorts bij van ongeveer steeds 39.3 een paar keer per dag zakt het af, dan is het rond de 37.6 maar steeds komt het weer terug. heeft iemand hier dit ook gehad? ben erg benieuwd naar hoe lang dit duurde.
Ik begin net weer op te knappen. Begon een week voor kerst met koorts. Toen leek het wel weer te gaan, maar 's avonds begon het weer. Ik ben een paar dagen koortsvrij geweest en afgelopen weekend weer 2 avonden koorts. Het is heel hardnekkig en sinds dinsdag voel ik me weer een beetje toppie en heb ik geen koorts meer gehad. Ben er dus toch wel een goede 3 weken zoet mee geweest.
Mijn vriend heeft behoorlijk de griep en mijn zusje heeft het 2 weken geleden gehad, ik heb het nu ook maar niet heel erg. mijn vriend heeft de ene dag wel hoge koorts en de andere dag niet, mijn zusje had dat ook. Mijn zusje heeft het 2 weken gehad en mijn vriend heeft het vanaf zondag en begint nu wel op te knappe.
jeetje, wat lang! erg vervelend ook, steeds als je je weer wat beter voelt komt het weer terug. heb 6 jaar geleden voor het laatst koorts gehad en dat heeft maar 1 á 2 dagen geduurd. deze is veel vervelender, en het komt nu niet goed uit met een jonge baby. ik hoop dat ik er wat sneller vanaf ben.
Het kan ook wel te maken hebben met het ontzwangeren, zeker de eerste paar weken was ik ook steeds koortsig en zweette ik het bed uit. De kh zei dat dat er allemaal bijhoorde. Je weerstand is ook gewoon minder, dus die moet je langzaamaan weer opbouwen, veel vitamines meid! Succes!