Naar aanleiding van alle kleding topics ben ik erg benieuwd wat jullie allemaal dragen. Dus, wat draag jij vandaag? Mijn blouse komt bij Vero Moda weg, broek bij Gerands en schoenen geen idee.
ik heb een bruin rokje aan van edc, bruine 3/4 legging van lady sting en een fucshia t shirt van de hema.
Ik heb een jurkje aan in oranje/bruin/zwart/wit/beige met een bruine band om mijn middel, met daaronder een legging net over mijn knie. En bronskleurige schoentjes
Oehh leuk! Ik hoop dat dit een blijvend topic is met veel foto's! Op een ander, niet nader te noemen forum () loopt ook zo'n topic en daar kijk ik altijd zo graag op! Ik zal straks proberen een foto te maken.
Niets.... En raar dat de mensen mij aan kijken Waahahahahaha Nee grapje ... Ik heb een korte zwarte broek aan ( die ik schrik niet 5 jaar geleden heb gekocht en Nu drie kids later pas ik er nog steeds in SOEHOE ) En een groen shirt van de h&m
Oude versleten tanktop en losse broek. Gaan vanacht op vakantie en ben druk bezig met de schoonmaak, grasmaaien etc etc
Nou daar gaat ie, tussen de slanke dames dus niet helemaal op m'n gemak Casual vandaag, broek van Promiss, shirt van H&M, top eronder van Only en you love it or hate it; Birkenstocks (haal de foto later wel weer weg)
Jeans, topje en roze jasje. Lig een filmpje te kijken op ons bed. Lekker chillen Whoops, sorry scheve foto.
knal roze jurkje van Villa met in de hals allemaal kraaltjes, zonder mouw. En sandaaltjes met ook kraaltjes. had er een lichtgrijs vestje over, maar is erg warm op kantoor, dus lekker zonder!