Hallo dames, Zoals in mijn onderwerp is mijn vraag dus: na tp, geen gemeenschap maar valt daar zelfbevrediging ook onder? Ik had zin en begon te spelen, en net nadat ik een beetje opgewonden werd dacht ik oww nee!! Mocht de eerst 24uur geen gemeenschap hebben.. En had van middag om 2uur de tp.. En nu?? kan het nu weg gevloeid zijn.. ?? Heb heel de dag rustig aan gedaan en alleen maar gelegen.. maar ff voor de duidelijkheid ben dus ook niet klaar gekomen.. Maar zal toch niet met dat beetje vocht mee komen zijn!! Ik zal er iig voor bidden!! En komende 2weken helemaal niks meer.. hahaha bij voorbaat dank voor de reacties.. En succes allemaal!
Het lijkt mij heeeeeel sterk, maar ik snap goed dat je je druk maakt.. Toch denk ik echt niet dat het kwaad kan hoor. Het zal zeker niet weggevloeid zijn! Je hebt het in dit geval ook niet eens afgemaakt, en ik denk dat je je zelfs dan nog geen zorgen had hoeven maken!
Volgens mij mag je na de punctie geen gemeenschap hebben, omdat er kans is op infectiegevaar. De punctie veroorzaakt kleine wondjes, wat een ontsteking zou kunnen opleveren als je gaat vrijen of iets inbrengt. Vandaar een aantal dagen het advies om geen gemeenschap te hebben. Een orgasme kan geen kwaad. Een embryo wordt tijdens de terugplaatsing als het ware tussen twee lagen baarmoederslijmvlies geplakt. Onze gyn vergeleek het altijd met een boterham met pindakaas. Het kan er niet uit vallen. En dat beetje vocht komt toch niet helemaal uit je baarmoeder?
Thank you ladies, voor de reacties... Ja dacht het zelf ook wel.. Maar ging ineens twijfelen is ook mijn eerste keer dus alles is nieuw!! Maar heb vandaag ook last van vochtigheid daar beneden, ik zat ook ineens te denken dat het door de pregnyl komt.. Die had ik gistere namelijk ook weer gespoten voor de terugplaatsing.. En had het vorige keer ook al.. Zat ik vanochtend ineens te denken! Maar heb alle vertrouwen in dat het gewoon goed zit! Kan niet wachten tot dat die 2 weken voorbij zijn Dames veel succes allemaal.. En hope op een goed einde..