Testje net gedaan, MAAR? Ik weet het even niet.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Missy20, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb net twee testjes gedaan, de eerst heb ik waarschijnlijk te vroeg uitgevoerd. Heb niet goed de gebruiksaanwijzigingen gelezen.

Daarna heb ik em gewoon onder me plas gehouden ( wat ook kon )
    Nadat ik er op geplast heb, werd als eerst het vierkantje een streepje en daarna het rondje. Maar oppeens werd alles rose en verdween het vierkante die werd wit met een heel doorzichtig lijntje. en dan rondje heeft een duidelijk streep maat met een kronkeltje dr in dus niet recht.

Oef, nu weet ik het even niet meer..

2. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
  3. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik snap het ff niet het is toch óf een streep óf een stip of niks?

4. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Zal het even duidelijk formuleren :

Ik heb 2testjes gehaald in één doosje bij de Slecker ( eigen merk )
    Heb eerst gestest in een bekertje daar in geplast en de test dr in gehouden voor 10 seconden. Alleen las ik later dat je je plas minimaal 30 min op kamer teparatuur moet laten staan. Dus die test wees op negatief uit.

Toen paktte ik weer een test en ging na de wc, heb ik op de test geplast. Dus ik pakkte de test om te kijken, of er streepjes kwamen. Toen ging er alls eerst het ovale testje daar kwam een streepje | en toen het vierkante en daar kwam ook een |

Maar toen werd het vierkante hokje rose en hield ik een doorzichtig vaag streepje over. En het ovale had een duidelijke | streepje, maar met een kronktje dr in.

Misschien is het nu wat duidelijker. :)

5. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Kan iemand mij misschien helpen, of heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Maar toch zwanger blijkt te sijn?

6. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    plaats dan ff een foto

7. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hey Missy, ik ken die test niet.... Het lijkt me makkelijker voor je om morgen nog een testje te halen en eerst goed de gebruiksaanwijzing door te lezen... Dan heb je vast meer duidelijkheid.. Succes!

8. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai ik ken de test zelf niet maar kan je misschien uitleggen wat voor een het is en wat voor vensters het precies heeft meestal 1 controle venster en 1 die aan geeft of je wel fof niet zwanger bent,

9. Only me

Only me Niet meer actief

Ik zou gewoon een goede/nieuwe halen, van ClearBlue of Predictor. Ook die van de Kruidvat zijn goed, en duidelijk.
    Ik zal dat even doen, want het is te onduidelijk of jij nu wel of niet zwanger bent. Een andere test met ochtendurine... en een handige tip is om eerst in een potje te plassen. Op die manier komt de urine goed en geconcentreerd op het test gedeelte terecht.

Succes!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit topic is dubbel. Deze doe ik dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina