oooohhh jij verdiend het zoooo erg!! van harte gefeliciteerd, heb vaak meegelezen met je verhalen! Geniet er van !!!!!! wow
gefeliciteerd!!! Dit zal echt een fantastisch gevoel voor je zijn! Ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap zal hebben!!
Van harte gefeliciteerd!! Lekker van genieten zou ik zeggen. Ik hoor morgen misschien hoe ver ik ben ... denk zelf 4 weken...dus afwachten. Misschien gaan we wel gelijk op.
meiden, echt onwijs bedankt voor jullie reacties, Toch fijn om te horen dat sommige van jullie mijn verhaal volgde!!! Ik blijf jullie nu natuurlijk op de hoogte houden. Het is zo ONWERKELIJK ALLEMAAL, maar het is toch echt waar!!! Omdat we in het ziekenhuis in behandeling zijn, moeten we volgende week al naar het ziekenhuis voor controle. SPANNEND!! Meiden thanx en ik hou jullie op de hoogte ps knorretje, zou leuk zijn joh!!! Samen op dezelfde dag uitgerekend zijn. heel heel heel veel liefs van FREDJE8
Ja...dat zou zeker leuk zijn. Ik moet morgenochtend naar de HA...dus ben benieuwd. Zie wel..maar ben helemaal in de wolken ook al is het erg onwerkelijk. Ik hou je wel op de hoogte!! Bij het topic Zwangerschap. Voor nu lekker genieten ( doe ik ook ).... voel jij al wat symptonen trouwens?? Ik alleen een beetje spierpijn links in de buik. Liefs Knorretje