super zeg k weet hoe blij jullie zijn wij hebben er met de 1e ook 2 jaar overgedaan!! supergefeliciteerd samen!!!
hihihi..... ben al aan het genieten hoor, soms voor de gein tegen mijn man zeggen he pap!!! hahaha ja het is ook zu super!!!! liefs fredje
Ik doe het hier ook nog een keer voor je! Maar alleen voor jou hoor GEFELICITEERD!!!!! Geniet ervan meid! Het is je gegund! Liefs Elmo
Gefeliciteerd! Wat een tijd om te wachten! Kan je je wel inhouden om het niet nu meteen aan iedereen te vertellen? Groetjes, Dominique
nou, meiden, 1 ding is zeker, ik straal de gehele dag!!!! Ookal ben ik misselijk rond de middag, ik vind het helemaal super. Ergens zal ik blij zijn als de 7 weken voorbij zijn (ivm mijn miskraam van vorig jaar) maar ik ben al wel stiekum heel de site af aan het surfen en heel het internet naar leuke weetjes en lieve pakjes etc etc liefs fredje
Jeemig wat een verhaal! Ik gun het jullie echt van harte!! Jullie hebben het echt verdient! We schelen trouwens 1 dag!! Ik ga je dus zeker in de gaten houden!! Leuk!