Ik zal met even voorstellen ik ben Joyce. Ik ben 26 jaar en woon in het noorden vlak bij steenwijk. Sinds 31-12-2009 gestopt met de pil om te ontpillen. Na bijna twee jaar waren wij nog niet zwanger en heb ik voor het eerst echt gezegd tegen mijn vriendinnen dat ik er moeite me had dat ik er klaar voor was: tijd om naar de dokter te gaan voor een verwijzing naar het ziekenhuis.......... Gisteren was ik niet fit ... gauw naar de supermarkt die op zondag open is..... Ik ben 5.5 week zwanger. Heb praktisch niet geslapen, ons geluk kan niet op. In het begin dat wij probeerden zwanger te raken ben ik eerder op een ander forum actief geweest maar dit werd slopend. Nu ik zwanger ben kijk ik er naar uit. Gelukkig heb ik al die tijd een zus gehad, mama van twee kindjes die me heel veel kon vertellen. 19-07-2012 verwachten wij ons kindje.
wat ontzettend leuk! wij zijn ook op die datum uitgrekend, zoals ik het had berekend. wij zijn sinds 4 mnd bezig, en nu eindelijk is het raak! we hopen maar dat het allemaal goed mag gaan! gister hebben wij de test idd ook gedaan! heel spannend! gefeliciteerd! ik ben trouwens inge uit kampen 22 jaar, en heb een dochter van 6 jaar uit een eerdere relatie. hihi sinds vandaag nieuw hier, maar k zag je berichtje dacht daar moet ik even op reageren!!