na twee miskramen opnieuw zwanger, maar HCG laag

Discussie in 'Miskraam' gestart door kibi, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Ah ok, het gaat dus toch over hetzelfde lol.

Wel verwarrend zo, met die bijsluiter en alles. Ik heb niet echt last van bijwerkingen, denk ik. Ofwel steek ik dat op zwangerschapskwaaltjes.

In ieder geval, zoals altijd heel erg bedankt om mee te denken!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Was even in dit topic aan het neuzen ;)
    Wilde even kwijt dat ik ook ondersteunend progestron krijg.3 x 200 op een dag.En vaginaal.Zijn gewoon de bollen waarvan in de bijsluiter staat dat je ze oraal moet nemen.Ik vind de dosis die jij krijgt wel erg laag.Ik heb trouwens onlangs 2 doosjes losgepeuterd bij de huisarts.Misschien voor jou ook nog een optie om het aan je huisarts te vragen?
    Als ik jou was zou ik de dosis die je krijgt wel vaginaal gaan gebruiken.Ik had ook begrepen dat het effectiever is.En kwaad kan het niet.
    Wil je niet in de stress werken hoor....maar als je ze gebruikt kun je ze maar beter zo optimaal mogelijk gebruiken.
    Fijn om te lezen dat je HCG goed blijft stijgen.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Veel aan je gedacht vandaag Kibi. Hoe was de echo?

4. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Dank je, Zena!

Echo was ok! Hartje klopt en baby was 10,9 mm klein. 1 dag vooruit gezet. Utrogestan blijven nemen tot 12 à 16 weken.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn Kibi!

6. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Dank je, Suus!

En nog eens bedankt voor al je raad. Ik denk dat ik niet de enige ben op dit deel van het forum, die dat enorm weet te waarderen!

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Graag gedaan! En fijn dat je Utro lekker lang mag doorgebruiken. Fijn land, dat België ;).

Suus

Deel Deze Pagina