Hallo allemaal , Ik ben nieuw hier en zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Gisteren ben ik voor het eerst bij de verloskundige geweest, op de echo was nog helemaal niks te zien..toch denkt ze niet aan een miskraam, maar eerder dat ik nog veel minder ver ben dan we dachten (clear blue geeft aan 1 a 2 weken, dus veel later me eisprong heb gehad) en heb licht roze bloedverlies gehad (waarschijnlijk innesteling) of kan het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. Voor nu heeft ze niks kunnen zien in de eileiders. Over 2 weken moet ik terug komen voor weer een echo. Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten, maar vroeg me af of iemand dit misschien ook heeft meegemaakt? Ik zelf snap er echt helemaal niks meer van, heb me testen bijgevoegd als foto. De testen met datums wijzen voorzig, de witte test van Etos is van maandag, maandag heb ik ook de clear blue test gedaan die 1-2 weken zwanger aangaf. En die andere is van vandaag. Ik weet njet wanneer mijn eisprong is want dat heb ik nooit bijgehouden ofzo. Liefs
Gezien je laatste 2 testen denk ik dat je nu rond de 4 weken zit. Dan is het niet vreemd dat er nog niks te zien is. Op de testen van foto 1 zie ik geen positieve testen helaas. Mochten daar toch streepjes op staan, dan denk ik dat die hebben gereageerd op je ei. Je eisprong op 12 okt en vandaag 13 dpo en dus nog maar 3 weken en 5 dagen zwanger
Waarom heb je een echo gehad zo vlak na een positieve test? Dan is het logisch dat er niks te zien is. Het is gewoon te vroeg. Je bent denk ik halverwege week 4 of zo.
Ik mocht na bloedverlies pas met exact 6 weken langskomen omdat er voor die termijn niets te zien zou zijn. Tijdens de echo zeiden ze dat ik zwanger was geweest, maar niet meer was. Naar huis gestuurd met folder over miskraam. 2 weken later controle om te zien of de baarmoeder intussen leeg was. Resultaat: baby! Achteraf was ik geen 6 weken maar 5w3d zwanger en daardoor was er nog niks te zien. Dus als jij tijdens de echo misschien nog maar 3w5d zwanger was, is de kans aanwezig dat je over 2 weken nog steeds niets ziet. Waarom heb je eigenlijk zo vroeg een echo gehad en waarom krijg je de 2e weer zo vroeg?
Je testen zijn nog zo ontzettend licht dat ik denk dat je krap 4 weken zwanger bent. Je ziet dan inderdaad nog niks op een echo. Over 2 weken zie je waarschijnlijk meer!
Sinds 2 maanden dezelfde cyclus, maar weet niet wanneer mijn eisprong is. We dachten dus aan de hand van me cyclus ongeveer 6 weken maar ns die echo denkt de verloskundige dus 3 a 4 weken