rare vraag misschien maar hoelang duurt het ongeveer voordat je gata bevallen nadat je (in engels) mucus plug eruit is... dat is dat slijm achtige geel/bruine spul dat uit je vagina komt.... dat zit tussen je cervix.... ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me antwoord kan geven
Volgens mij bedoel je de slijmprop. Het verliezen van deze slijmprop houdt niet automatisch in dat de bevalling spoedig wordt ingezet. De slijmprop kan namelijk ook twee weken voor de bevalling naar buiten komen. Dit is wel een teken dat het eind van de zwangerschap nadert.
Ja dan kan het volgens mij nog wel even duren, volgens mij ben je al aardig ongeduldig, niet waar??? ha ha.
Klopt.. het verliezen van je slijmprop geef idd een indicatie aan , dat je zwangerschap langzaam op zijn einde loopt, maar zegt jammer genoeg niks over wanneer de bevalling gaat beginnen.. kan echt nog weken zijn!
Ik ben al zowat 3 slijmproppen verloren heb ik het idee en de baby zit er nog. Er wordt ook gewoon weer een nieuwe slijmprop aangemaakt.
Ik had met de slijmprop echt met vers bloed met doorzichtig wit slijm wel een klein beetje hoor. Ken dat niet met oudbloed. Wel veel slijm de weken ervoor. Chrisje nog een paar dagen (hoop ik voor je) Je zult het echt al wel zat zijn zon dikke buik.
Ja ik ben het wel zat, maar ik koester ook nog de laatste momenten dat ik hem zo dicht bij me heb. Het is eigenlijk heel dubbel.
ik vraag deze vraag omdat ik namelijk gister terug kwam van de dokter en ik was al iets wat aan het openen maar de slijmprop zat er nog alleen 3 uur later kwam ie er dus uit.... en ik las wel overal dat dat uren, dagen of weken voor je bevalt kan gebeuren... maar ik las dus ook dat het in de meeste gevallen niet langer als 2 weken meer duurt... ik heb dus geen idee daarom vroeg ik het hier.. en ben het wel een beetje zat nu ja met dat hete weer hier(usa) en ik moet familie laten over komen dus vandaar deze vraag
Ik was op zaterdag en zondag bloederig slijm verloren en maandags bevallen (wel 4 1/2 week te vroeg..)
Ik snap wel dat je ongeduldig bent, maar je moet ook aan je kindje denken. Je bent echt nog vroeg om te bevallen hoor. Bovendien denk ik dat je zelf ook baalt, als je kleintje niet mee naar huis mag, maar in een couveuse moet blijven.
Ja en hoe bedoel je dat hij opening zag/voelde heeft hij dat nu dan al getoucheerd?? Lijkt me wel nog wat vroeg...
ja hij heeft getoucheerd.. vanwege dat ik al een week met ween loop.. en dat mijn baby al flink ingedaald is.. hij checkte dus hoe en wat.... vandaar dat ik dat weet... en het is niet dat ik ongeduldig ben.. maar ik heb mijn familie zoals je zult begrijpen graag bij me als de baby geboren wordt... zodat ik ze kan laten over komen... ik moet nog 2 1/2 week en dan is ze 37 weken maar ben graag voor bereid snap je
by the way mijn banner klopt niet.. ik ben namelijk al 34 weken en 4 dagen... ze hadden zich vergist in mijn datum
dan even je banner veranderen oude weghalen en nieuwe aanmaken en er weer in plakken sterkte met de rest van je zwangerschap
Ik heb bij de vorige 2 keer mijn slijmprop niet (bewust) verloren. Ik bedoel, ik kan me er echt niets bij voorstellen. Voelt het echt als iets anders dan bij ongesteldheid? En inderdaad zegt eht neits over het begin van de bevalling. Vorige week was een vriendin haar prop kwijt en die wordt morgen met 42 weken ingeleid.... Groetjes, Ellen