na uitvallen plug

Discussie in 'De bevalling' gestart door cristel1986, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    rare vraag misschien maar hoelang duurt het ongeveer voordat je gata bevallen nadat je (in engels) mucus plug eruit is... dat is dat slijm achtige geel/bruine spul dat uit je vagina komt.... dat zit tussen je cervix....
    ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me antwoord kan geven

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Volgens mij bedoel je de slijmprop. Het verliezen van deze slijmprop houdt niet automatisch in dat de bevalling spoedig wordt ingezet. De slijmprop kan namelijk ook twee weken voor de bevalling naar buiten komen. Dit is wel een teken dat het eind van de zwangerschap nadert.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja dan kan het volgens mij nog wel even duren,
    volgens mij ben je al aardig ongeduldig, niet waar???
    ha ha.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Klopt.. het verliezen van je slijmprop geef idd een indicatie aan , dat je zwangerschap langzaam op zijn einde loopt, maar zegt jammer genoeg niks over wanneer de bevalling gaat beginnen.. kan echt nog weken zijn!

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ben al zowat 3 slijmproppen verloren heb ik het idee en de baby zit er nog.
    Er wordt ook gewoon weer een nieuwe slijmprop aangemaakt.

6. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik had met de slijmprop echt met vers bloed met doorzichtig wit slijm wel een klein beetje hoor. Ken dat niet met oudbloed. Wel veel slijm de weken ervoor.
    Chrisje nog een paar dagen (hoop ik voor je) Je zult het echt al wel zat zijn zon dikke buik.

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja ik ben het wel zat, maar ik koester ook nog de laatste momenten dat ik hem zo dicht bij me heb. Het is eigenlijk heel dubbel. :)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vraag deze vraag omdat ik namelijk gister terug kwam van de dokter en ik was al iets wat aan het openen maar de slijmprop zat er nog alleen 3 uur later kwam ie er dus uit.... en ik las wel overal dat dat uren, dagen of weken voor je bevalt kan gebeuren... maar ik las dus ook dat het in de meeste gevallen niet langer als 2 weken meer duurt... ik heb dus geen idee daarom vroeg ik het hier..

en ben het wel een beetje zat nu ja met dat hete weer hier(usa) en ik moet familie laten over komen dus vandaar deze vraag

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik was op zaterdag en zondag bloederig slijm verloren en maandags bevallen ;) (wel 4 1/2 week te vroeg..)

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik snap wel dat je ongeduldig bent, maar je moet ook aan je kindje denken. Je bent echt nog vroeg om te bevallen hoor.

Bovendien denk ik dat je zelf ook baalt, als je kleintje niet mee naar huis mag, maar in een couveuse moet blijven.

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja en hoe bedoel je dat hij opening zag/voelde heeft hij dat nu dan al getoucheerd?? Lijkt me wel nog wat vroeg...

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja hij heeft getoucheerd.. vanwege dat ik al een week met ween loop.. en dat mijn baby al flink ingedaald is.. hij checkte dus hoe en wat.... vandaar dat ik dat weet... en het is niet dat ik ongeduldig ben.. maar ik heb mijn familie zoals je zult begrijpen graag bij me als de baby geboren wordt... zodat ik ze kan laten over komen...

ik moet nog 2 1/2 week en dan is ze 37 weken maar ben graag voor bereid snap je

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    by the way mijn banner klopt niet.. ik ben namelijk al 34 weken en 4 dagen... ze hadden zich vergist in mijn datum

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dan even je banner veranderen :) oude weghalen en nieuwe aanmaken en er weer in plakken :)

sterkte met de rest van je zwangerschap

15. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik heb bij de vorige 2 keer mijn slijmprop niet (bewust) verloren. Ik bedoel, ik kan me er echt niets bij voorstellen. Voelt het echt als iets anders dan bij ongesteldheid?

En inderdaad zegt eht neits over het begin van de bevalling. Vorige week was een vriendin haar prop kwijt en die wordt morgen met 42 weken ingeleid....

Groetjes, Ellen

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    De slijmprop met 26 wk verloren en bevallen met 34 weken.

Deel Deze Pagina