Wij gaan naar de uitzending van m'n vriend bezig met een babytje, ik gebruik nu de nuvaring, moet je hier ook een soort van 'ontpillen'?
elk lichaam is anders ik zou voor zekerheid gewoon stoppen als je vriend weg gaat weet niet hoelang hij weg blijft maar dan heb je al de tijd om je lichaam op rit te krijgen succes ermee
ik zou inderdaad nu al stoppen met de anticonceptie. Ik heb ongeveer 6 maanden er over gedaan voor dat ik geen last meer had van rare symptomen rondom mijn ongi.. Stoppen kan geen kwaad, je lijf heeft dan de tijd om zich zelf te worden!!
hij blijft GELUKKIG maar tien weken weg. dus dan de ring er uitlaten na mijn eerst volgende menstruatie? vind het heel erg spannend. heb vorig jaar naar een zwangerschap van 10 weken een miskraam gekregen. wist toen niet dat ik zwanger was want had totaal geen klachten
hih ik dacht uitzending...welke tv uitzendig hoe ...wat??? hahahaha Maar nu snap ik je! Maar ik zou al stoppen hoor dan ben je al "klaar" voor gebruik straks hahahahahaha....oh wat erg
Bij ons ging het zo: mijn partner was 6 mnd weg, in die tijd ben ik gestopt met de pil. Toen mijn partner terug kwam, ben ik juist nog 3mnd aan de nuvaring gegaan, omdat je bij verwijderen direct vruchtbaar bent en dit geen langere uitwerking heeft. Je hoeft dus niet perse gelijk te stoppen, maar de maand voordat je wilt gaan proberen is voldoende.
nou we hebben het zo afgeproken dat na mijn eerst volgende menstruatie ik geen nieuwe ring meer in doe.. klaar voor gebruik hahaha leuk gezegd vind het best spannend eigenlijk!!
Spannend hoor.. Vindt het knap van je, je zegt gelukkig maar 10 weken. Oefff moet er niet aan denken. Nou als die thuis komt kunnen jullie flink aan de klus
ja het had ook een half jaar kunnen zijn.. daar had ik ook niet aan moeten denken.. zei vanmiddag tegen hem dat we dan maar veel moeten klussen.. zegt ie: ja maar alles in huis is toch al klaar
ja lag helemaal dubbel.. vind het zo lief dat ie al wel af en toe met een naam komt.. en al uit heeft gevonden waar de box het beste past hahaha
dinsdagavond om 7 uur gaat ie weg... dan 10 weken dus alleen.. weet er iemand een leuk kadotje wat ik hem zo mee kunnen geven of opsturen?
Ik heb dat mijn man weg ging heel veel meegegeven en opgestuurd haha. Maar die van mij ging 4,5 maand. Even kijken wat ik allemaal heb gedaan.. Een fotoboek gemaakt, heeeeeel veel kaartjes (ook tussen zijn spullen verstopt) , brieven, gelukspoppetjes, lolly in de vorm van een hart, digitale foto sleutelhanger... Pfff volgens mij nog wel meer haha! Zal er nog ff over nadenken. Ik heb hem toen ook vaak eten en snoep gestuurd. Veel succes met het afscheid nemen dinsdag! En geniet nog even lekker van elkaar!
dank je.. erg jammer dat ik hem niet zoveel mee kan geven als ie weg gaat omdat ik pas woensdag mijn loon krijg.. en hou dan altijd een stukje maand over
Spannend hoor! Veel plezier alvast! Succes en sterkte dinsdag! Het is nooit leuk als je partner weg gaat.. Maar je kunt nu wel naar een hele leuke periode uit kijken! Mijn vriend gaat december voor 4.5mnd weg.. We zijn net met de pil gestopt en gaan voor ons 1e kindje. We kunnen wel telkens wachten tot er een moment komt dat hij niet op uitzendig of grote oefening moet maar dat moment zit er de komende jaren niet in..
nou ik wil niet zwanger zijn als hij weg gaat.. dus ik haal de ring er uit als ik ongsteld word als hij weg is.. dan laat ik hem uit..
Waar gaat je kereltje heen? Mijn man zit ook bij Defensie, nooit leuk zo'n uitzending Sterkte en als je je alleen voelt, stuur me gerust een PBtje. Kwa kadootje, hmm alssie morgen al weggaat dan wordt het wel kortdag, ik zag laatst iets leuk kun je je vingerafdruk op verschillende artikelen laten laseren, kettingplaatjes en zegelringen dat soort dingen. Vond ik wel erg persoonlijk en cool. En allsie daar eenmaal is, misschien een paar leuke foto's van jezelf laten maken?