Hallo Dames.. Na een tijdje mee te lezen hier zelf mijn verhaal.. 21 april laaste ms gehad. 5 mei eisprong gehad s morgens daarom s middag flink geklust. Vanaf de eisprong een ongi gevoel. Trekken, steken in me onderbuik. Heb ei aan de linkerkant gevoelt. Maar heb geheel last achter en net boven schaambeen..Dat vind ik dan ook niet bij mij passen. Omdat ik normaal 2 dagen voor ongi wat krampjes krijg. heb een cycles van 30 dagen stipt. Gebruik al een jaar geen anticonceptie. Maar Nu pas echt begonnen met het serieuze werk. Nu zit ik dus 3 dagen voor nod. Maar ben s morgens en s avond licht misselijk. Hoofdpijn Buikpijn En heel erg moe Ontzettende rugpijn Bloedtest van gister negatief. Waarde 3. Ik dacht bij niet zwanger dat het 0 was? Test 2v5 negatief. Wat denken jullie? Gr. Nietwetend
Nee, bloedwaarde kleiner dan 5 is helaas niet zwanger. Hoe raar ook, elke vrouw heeft standaard een pietsie beetje HCG in haar lichaam. Symptomen zeggen helaas ook niks. Kunnen net zo goed op een naderende ongi duiden. Maar......geen bloed geeft moed. Zolang als je nog niet ongi bent, is er dus nog hoop!
Ja zou kunnen dat je toch gewoon ongesteld gaat worden, maar je kunt altijd over een weekje nog een test er tegen aangooien als je nog niet ongesteld bent?
als je zeker weet dat je ei 5 mei was..dan is je nod 14 dgn erna dus de 19e dus je zit nu 2 dgn voor nod Waarom zo snel een HCG test? Ben het met me voorganger eens elke vrouw heeft iets HCG in lichaam zou over 2 dgn nog een keer testten. Mischien late innestelling gehad geen bloed is moed !
Ik vind het erg spannend. Er is tot op heden nog niks van bloed te bekennen. Krampen zijn ook zo goed als voorbij. Ik wacht af tot het begin van de week. En gooi er dan nog maar even een testje tegen aan. Bedankt voor jullie reacties Gr.
Ik had ook tig symptomen. Maar heb vorige week bloedverlies gehad en vandaag/morgen mijn ei. Dus helaas zegt het niets. Hopen dat het bij jou wel iets betekend