na uitzending bezig met een kindje maken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KayaLola, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb last van ochtendmisselijkheid en heel gevoelige borsten..

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    bijna eerste controle denk ik.
    9 weken alweer, wat super! hopelijk gaat het nog steeds goed !! en heb je er geen kwaaltjes bij gekregen.....

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hoe is het gegaan met je schoonmoeder??
    heeft ze het toch verteld of niet??

4. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste echo hebben we vorige week woensdag gehad.. Nee ze heeft gelukkig goed haar mond gehouden.. Nu mag ze het toch wel vertellen om dat wij onze mond ook niet meer kunnen houden hihi

Ben 's morgens alleen een beetje misselijk maar dat is na wat eten gelukkig zo weer over

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hihih had ik ook last van hoor dat ik het hier en daar moest vertellen aan mensen. Maar nog niet iedereen wist het, alleen familie beste vrienden mijn leidinggevende en 1 waar ik mee samenwerk. Het is best moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen :)
    Blij dat je niet zoveel kwalen heb en dat de misselijk wegtrekt als je wat eet!

6. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op het werk heb ik het nog niet verteld.. Ja gelukkig blijft het ook bij die misselijkheid..

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik was door mn rug gegaan door zwaar lichamelijk wer in de zorg, dus toen kwam ik er niet onderuit. niet dat ik er mee op schoot. mijn vorige leidinggevende zei spit is met 3 dagen over en ik moest gewoon verder. met 20 weken zwanger viel ik geheel uit

8. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ok.. Nou heb nog geen klachten waar ze van af kunnen leiden dat ik zwanger ben. Dus waarom zou ik ze wijzer maken dan ze zijn

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    haha zeker niet doen! :D

10. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    gister de termijn echo gehad.. alles gaat goed.. ben 20 aug uitgerekend

Bijgevoegde bestanden:

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    sorry late reactie. Wat gaaf zeg! Heerlijk alweer over de 12 weken, wat gaat het snel. Hoe voel je je? Hoe vind je omgeving het?? :) Echt leuk!! Geniet er van en wat een frummeltje is het al :D *smelt* ja het zal voor mij nog wel heel eventjes duren voor de tweede, maar het kriebelt nu alweer als ik die foto zie :D hihi laat het mijn man maar niet horen ;) Handen vol aan 1 whahahaha

12. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben heel erg moe en voel me net iets beter na 2 dagen migraine.. die is veel erger geworden sinds ik zwanger ben.. ja iedereen Vind het geweldig.. ja echt al een mensje.. 8 mrt hebben we een geslachtsbepalingsecho.. zooo spannend ben echt benieuwd wat het is:) denk zelf een meisje.. heb zelfs alleen meisjesnamen in me hoofd en eentje blijft al een poosje plakken hihihi

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog 2,5 week dan weet je waarschijnlijk wat je in je buik hebt :) Jeetje 14 weken. Hoe is het met de migraine nu je door de eerste periode heen bent?? Krijg je al wat meer energie?? Spannend hihi

Is vriendlief nog thuis of is die alweer op oefening en alles?
    Hier alleen met geluk weekenden samen. Het begint nu wel te wennen. In het begin was het aanpoten vooral omdat ze nogal kon huilen (lees 18 uur per dag) Nu is het minder aan het worden.

Hihi meisjesnaam :) Dan kan het wel zo zijn haha. Leuk spannend. Hier hadden we ook gelijk een meisjesnaam Elena voor de 2e ook al wel een meisjes naam, maar voor een jongen vind ik het moeilijk...

Nog eventjes wachten :D Hoe is het verder, met buikje slapeloosheid, werk, voel je al wat??

14. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag hebben we de geslachtsbepalingsecho gehad en zoals jr aan me onderschrift kan zien is het een meisje! Ben nu al verliefd op haar.. nee hij hoeft niet meer weg gelukkig.. ja in Aug eigenlijk maarja dan ben ik uitgerekend dus hij komt dan niet eens weg haha.. slapen gaat gelukkig nog goed.. begin al een best buikje te krijgen.. zal er binnenkort eens foto's opzetten..

15. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Wat leuk! !!!
    Gefeliciteerd!

Fijn dat jullie de zwangerschap samen kunnen beleven.

Ik moet nog 4 weekjes wachten.

16. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow moet er echt niet aan denken dat hij nu weg moet. Heb het af en toe echt ff nodig dat hij er is

17. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Gefeliciteerd leuk een meisje!!

18. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Kan ik me helemaal voorstellen.
    Ben blij dat ik af en toe contact heb met mn man zodat we toch wel dingen kunnen delen maar t is best pittig..

Geniet ervan!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heeeej gefeliciteerd KayaLola! Geweldig een kleine meid :) Gelukkig hoeft manlief nu niet weg... nog een paar weken dan de 20 weken echo spannend.

@Senna zwaar hoor!! Nog een paar weken, aftellen voor jou... Hopelijk staan er wat leuke dingen voor je op de planning zodat je wel bezig blijft. Heb je trouwens de 20 weken echo al gehad, of krijg je die nog??

20. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja 3 april hebben we de 20 weken echo. Dat is dan de laatse X dat we haar zien voor de bevalling..

Deel Deze Pagina