Ja dat is echt zwaar k.t. Ik heb het met mn vriend ook eens meegemaakt Je stelt je zo in op een bepaald aantal weken/ dagen en hebt een einddatum in gedachten. Als dat ineens veranderd en dus veel langer wordt kan dat er behoorlijk inhakken.. Fijn dat je lekker veel afleiding hebt. Veel plezier en een fijn weekend!
Spannend meid! Hier ook 10 wkn met onderbreking van 1 weekend ivm overplaatsing. Heb er nu twee weken opzitten, maar het schiet niet echt op.... Waar woon je?
Ik woon in Alkmaar. Mijn vriend is op oefening, wel in Europa. Hij vaart... Het zijn vaak wel lange periodes maar normaal gesproken niet heel gevaarlijk... Is jouw vriend al eerder naar afg geweest?
nou dinsdag gaan we de 4e week al in.. gaat best snel eigenlijk.. terwijl als hij op oefening is 3 weken echt een eeuwigheid duren hahaha
Gelukkig dat de tijd snel lijkt te gaan!! Mijn man heeft vorige week te horen gekregen dat er nieuwe missie's aankomen, naar Burundi in Afrika. De 1e lichting vertrekt geloof ik al in oktober. Gelukkig hoeft hij de eerste lichting nog niet mee, de tweede is nog niet duidelijk. Wel moet ie wss een paar keer met de overste mee als die gaat kijken daar, maar dan gaat het om 1,5 week. Ik hoop dat het daar bij blijft. Heb je nog leuke dingen gepland staan dit weekend?
ow die van mij hoeft hierna nooit meer weg.. nou voor vandaag met me nichtjes en neefje naar de kinderboederij en Vanaaf met vriendinnen borrelen.., en Morgen naar het strand
er is een aanslag geweest in kunduz.. zit te trillen op de bank omdat ik me vriend niet bereiken kan...
hallo, mijn vriend zit ook bij de landmacht is ook al 2x op uitzending geweest voor 4,5 maand afghanistan ik weet wat je door maakt vreselijk maar het heeft ook mooie dingen kijk uit naar waneer je weer op eindhove mag staan maak je niet te druk om die aanslag dan had je het eerder gehoord dan dat het op het nieuws is daar zijn die black hols voor maar ik weet hoe het is makkelijker 'gezegd dan gedaan en trek je het egt niet bel dan sitcen die kunnen je vast en zekker gerust stellen maar maak jezelf niet gek dan duren die 10 weken lang. mijn vriend is nu ook 4 weken op oefening heb er egt moeite mee meer dan normaal pff waarom ik weet het niet maja eerst week zit er alweer op! ik heb zelf in aprik me anti conceptie er uit laten halen een inpmanon een staafje in me arm di hormoonen afstralden maar helaas nog niet zwanger ben nu wel 3 dagen overtijd maar me cyclus is ook niet altijd het zelfde dus weet het niet zo ik wil eigelijk ook niet in me eentje een test doen vind ik ook niet leuk straks is het wel zover dan wil je dat tog samen beleven dat zijn tog dingen wat ik altijd lastig vind dat me vriend in defensie zit dus nog ff 3 weken geduld hebben of ik wordt in die weken ongesteld we wachten het af ik wil je idergeval heel veel sterkte wensen en denk maar zoo over een paar weekjes krijg je de mooiste dag van je leven als je elkaar weer vast kan pakken ben tog altijd weer trots op ons als vrouw van militair dat wij dit allemaal aan kunnen samen worden jullie er alleen maar sterker!
Eens met SmMy! Het is vreselijk schrikken als je zoiets hoort, en helemaal als je m dan ook niet kan bereiken (is dat nieuw trouwens, ik kon mijn man nooit bellen, hij alleen mij?), maar als er echt iets met je partner is hoor jij het voordat het in de media komt! Desalniettemin is het natuurlijk heel erg schrikken!! Hoop dat de black hole snel over is en je je man snel spreekt!
@KayaLola sterkte meis. Probeer je niet al te druk maken! Ik weet het. Het klinkt makkelijker dan het is.. heb je inmiddels al weer iets van hem gehoord? @SmMy mooi gesproken!! Het is ook Lastig maar we kunnen maar trots zijn op ons zelf en onze kanjers! Wat doet jou vriend? De mijne gaat komende week voor lange tijd op oefening.. heb de 12/16e mnd nod... hoop dus voordat hij weg gaat te kunnen testen... Het lijkt me ook helemaal niet leuk om te testen als hij er niet bij is..
heb hem gelukkig wel weer op skype gezien.. dit is mijn eerste uitzending dus weet allemal nog niet zo heel goed hoe het in elkaar zit.. vanaf vandaag gelukkig nog maar 74 dagen hij wou eerst dat we hem kwamen halen op de kazerne.. maar hij wil nu toch wel heel graag gewoon op Eindhoven denk dat het idd een van de mooiste dagen uit me leven gaat worden...
@mrsdee Ik kon mijn vriend ook nooit zelf bellen op uitzending vreselijk was dar altijd ik mailde altijd elke avond hoe me dag was had ik tog nog het idee dat we nog dicht bij elkaar zijn! @senna mijn vriend zit bij de landmacht korperaal1 verbindingen zal idd mooi zijn als je nog kan testen als die er bij is het mooiste lijkt mij als je samen na die test zit te kijken en dan een positiefe test te krijgen en dan te vrieren met een glas cola haha ik ben net vandaag ongesteld geworden helaas dus op naar ronde 6 gaat je vriend/man ook naar duitsland op oefening? sucses! @kayalola wat fijn dat je hem eindelijk heb gesproken! en eindhoven indd gewoon die sweer alles is geweldig!! heb je ook nog thuisfronddagen? haha en dat aftellen dat ken ik begon met weken vanaf week 22 en daarna langzaam naar dagen en dat klonk dan steedts beter moeilijke tijden maar je krijgt ook mooie tijden er voor trug en je weet daarna zekker dat je veel voor elkaar betekent!!
ohhh heerlijk!!! Die aankomst op eindhoven is zo geweldig!!! Ik vond het zo romantisch De mooiste foto van ons samen is van toen!
hahaha denk dat het echt zo'n all you need is love momentje word hahaha ga ook de dag van te voren ff lekker naar de kapper enzo zodat ik er weer mooi uit zie voor hem