Ik ben ook militairsvrouw maar mijn man komt normaal gesproken ook gewoon om 5uur uit zn werk. Ben het eerlijk gezegd wel een beetje zat, het alleen thuis zijn. En hij ook, als je een kindje krijgt staat het kind op nummer 1 en niet meer het werk. Zo is het bij mijn man in ieder geval gelukkig wel. En vanwege de bezuigigingen zijn er weinig oefeningen meer dus dat is wel weer een voordeel. Hij hoeft niet vaak meer weg! En uitzendingen zijn er opt moment ook niet veel meer!
Hij blijft er nu nog max 2 jaar in maar daarna lekker een 9/5 baantje.. Bij hem staat gelukkig ook een gezin voorop
Wauw wat een geklets ) De mijne is op dit moment voor 5 mnd op uitzending... Bah bah. Maar we hebben gelukkig wel geregeld contact!
Zoals het nu lijkt komt hij ergens in april thuis. Is wel fijn dat er veel contact mogelijk is. Maakt het toch wat makkelijker. Ben je alweer gewend aan zn thuis zijn?
Dat had ik dus ook.. Ow dus de feestdagen alleen? Waar is hij heen? Ja zeker went sneller dan het alleen zijn
Als je bij defensie zit wordt iedereen buiten de defensie ook burger genoemd, dus een andere bewoording is er volgens mij ook niet
@cappuccino dat dacht ik ook, haha hoor niet anders van mijn man en zijn collega's. @Senna82 dan ben je al een eind als hij weer thuis komt. Gelukkig dat je niet hoeft te bevallen op het moment dat hij net weg gaat pfff. Maar zo in de donkere dagen is altijd vervelend En dan ook nog de feestdagen zonder man... balen. @Kayalola Moet hij over 2 jaar de dienst uit of niet? mijn man is ouder dan dat ik ben en valt nog in de oude regeling, dus die gaat met FLO als hij 57 is ...(als ze dat niet veranderen) Dus die zit zijn tijd wel uit. @uit de dienst. Mijn man heeft het ooit in het verleden gedaan (bij zijn ex), die heeft hem terug de dienst in geschopt, hij kan het niet, ook al zou hij willen, dan wordt hij zo ongelukkig. Ik vind het niet erg. In de donkere dagen vind ik het wel jammer dat hij door de weeks op de kazerne zit, maar ik heb zelf ook werk en genoeg te doen. Buurvrouw heeft ook een kleintje, dus lekker samen keutelen. En savonds webcam Hij zou de dienst uit gaan voor mij en onze kleine meid, maar ik weet dat hij heel erg ongelukkig zou zijn. Hij heeft dingen meegemaakt en gezien die hij alleen daar kwijt kan. En wat moet hij zeggen in de burgermaatschappij op een sollicitatie gesprek. Ik ben goed in verstoppen en mensen dood maken, kan ik bij u werken? whahaha want dat is het. Als hij de dienst uit zou moeten komt hij achter een kassa terecht, doe maar niet Hij niet blij, ik niet blij hahaha. Dus lekker in dienst blijven is het beste voor ons. Het heeft wel zijn tegens. Ik heb mijn man zo leren kennen en ik weet niet beter. Hij hoeft voorlopig niet weg en hij zit voorlopig goed.
Nee dan hoeft hij dienst niet uit maar dat wil hij zelf.. hij is nu bezig met een opleiding spw jeugdzorg.. dat wil hij graag doen..
al een paar dagen buikpijn en zit ineens heeel erg onder de pukkels.. heb ik normaal nooit voor me ongesteldheid
Morgenvroeg met ochtendurine... Dan zit je 1 dag voor nod...heb je regelmatige cyclus?? Wanneer gestopt me pil? Succes ik duim voor je