Hallo dames, Even een vraagje wil deze maand starten met tarwekiem olie/ tablet! Wat is het beste starten nu of na mijn eisprong?? Graag hoor ik ook jullie ervaringen!😊
Heey ,ik slik zelf 3 capsules perdag van de kruidvat huismerk . En vitaal zwanger ook van het zelfde merk elke dag 1 tabletje dus ik lees ook eventjes mee !
Tja je leest verschillende verhalen hè... Ik slik ze nu voor de tweede cyclus. Ik ben meteen begonnen omdat de opbouw van je baarmoederslijmvlies al meteen begint en niet pas na de eisprong. Bij mij had het geen invloed op de cyclus. Dus ik zou gewoon meteen beginnen en kijken wat het doet. Als het je cyclus negatief beïnvloedt kun je altijd later gaan slikken of helemaal ermee stoppen.
Het werkt bij iedereen anders. Het is een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt. Toen ik het een paar keer een hele cyclus slikte, kwam m'n eisprong later. Maar ik hoorde van anderen dat hun eisprong juist eerder kwam. Als ik jou was, zou ik het gewoon vanaf je eisprong slikken. Bijvoorbeeld van kruidvat 3 pilletjes per dag. Dat heeft bij mij in ieder geval goed geholpen! Althans, dat denk ik!
Gestart vanaf m'n menstruatie Heel trouw iedere dag ingenomen (2x) en deze ronde zwanger! Dus ik zweer er bij!
Hier 1 maand geprobeerd, maar mijn cyclus werd er meteen 2 dagen langer op. Was ook gewoon na mijn eisprong gestart, maar dus geen succes en ook meteen weer mee gestopt!
Ik slik het nu voor de tweede maand. Vorige maand geen veranderde cyclus gehad. Gewoon op dag 14 een positieve lh test en op dag 28 mijn menstruatie. ik blijf het nog een cyclus gebruiken, wie weet deze maand wel resultaat. ik gebruik de olie van de tuinen en neem de ochtend en avond een theelepeltje olie in.
Ik heb het 2 maanden gebruikt na mijn eisprong. Cyclus veranderde niet echt alleen de menstruatie brak iets sneller door als ik m al aan voelde komen. Maand erna gestopt en toen zwanger geworden. Ik zou het een volgende keer niet opnieuw gebruiken.