Even mijn frustratie kwijt en tips vragen. Toen ons zoontje 3 maanden was werd er heupdysplasie geconstateerd een aantal maanden in de paflick volgde. bij 6 maanden zag het er goed uit en mocht hij er uit. Daarna controle met 9 maanden om te kijken hoe het ging en ze vonden dat hij nog te weinig kraakbeen had in zijn heup. Toen weer 's nachts in een camspreider nu van de week op controle geweest en in eerste instantie zag het er goed uit zij de orthopeed alleen misschien iets te flexibele. Wilden even overleggen met het sofia of we zo door gingen of dat het genoeg was. Vandaag gebeld en zoon lief moet in een gipsbroek. Ben er echt zo klaar mee. Telkens maken ze je blij met dat het goed is en vervolgens blijkt het niet zo te zijn. Moet trouwens wel zeggen dat zoon lief het wel heel goed doet. Zijn er mamma's die hier ervaring mee hebben en misschien tips hebben om het makkelijk te maken. Weet niet of hij nog in kinderwagen, autostoel, kinderstoel past. Wat trek je ze aan, kan denk ik niet douche, hoe doe je het met de luier enz. Graag wat hulp van jullie om deze tijd door te komen.
Jeetje, wat een achtbaan. Kan me heel goed voorstellen dat je baalt van de gang van zaken. Ik kan je verder niet helpen wbt tips, heb totaal geen ervaring hiermee en ook geen mensen in mijn omgeving die hiermee toemaken hebben gehad. Kan je wel heel veel sterkte wensen de komende tijd!