Ja ik ook hoor. Duidelijker dan me vorige testen, ik was denk ik een beetje te vroeg ermee😄 ik ben benieuwd morgen.
Zie duidelijk een streepje, Ik heb vorige week vrijdag wederom positief getest ook van kruidvat, was de streep ook wat lichter, maar dat was al vanaf 23-11 ze liepen wel wat op, maar nu afgelopen maandag echt een knaltest!! Dus kan echt nog wel hoor, de ene maakt wat sneller hcg aan dan de ander!! Laat er even een dag tussen zitten, verdubbeld toch om de 48u, zonde van de testen en je euro's, haha!! Succes met testen
Ja bij mij was ook elke keer wat te zien, en soms ook weer niet. En toen las ik ergens dat je pas echt hcg gaat aanmaken, als je menstruatie uitblijft of op de dag dat je menstruatie zal moeten komen. Ben zowat vaste klant bij de kruidvat. Ze pakken het nog net niet zelf als ik binnen kom lopen hahaha
Nou meiden, Vandaag weer getest wel wat te zien maar niet donkerdere dan de vorige test. En ook nog geen menstuatie.
Rustig afwachten, zolang de menstruatie er niet is zou ik hoop houden. Morgen desnoods weer testen. Succes!
Mijn ervaring is dat streepjes snel donkerder worden als je overtijd bent. Deze lijkt iets lichter nog dan die van 4 dec. Dat lijkt me geen goede zwangerschap. Wellicht toch even iets geweest, maar meteen weer misgegaan? Of je bent nu nog niet overtijd (weet niet hoe zeker je bent van eisprong?) en is het nog pril? Sterkte, hopelijk krijg je snel duidelijkheid waar je aan toe bent.
Ja mij ook. 6 november was de eerste dag van me menstruatie. Dan had ik nu op 4 december me menstruatie moeten krijgen maar die is er ook niet. Test duidt op foto minder duidelijk als in de hand. Als het een foute zwangerschap is moet ik toch gaan bloeden moet het loslaten.. missvhien ben ik verder dan ik denk, of me hcg stijgt niet snel genoeg. Alsbik vrijdag geen duidelijkheid heb ga ik de dokter bellen. Heb ook geen krampjes of een gevoel dat me menatruatie er aan komt.
Vindt het vreemd dat de testen niet donkerder worden. Hcg verdubbelt elke 48-72 uur, maar bij jou staat er nog steeds een vage streep. Ben je wel echt zeker van je eisprong? Hoor bijv bij meiden met pcos, dus met een moeizame eisprong, dat de testen vaak positief blijven tot het eitje is gesprongen. Wellicht eens een bezoekje huisarts?
Nee daar ben ik niet zeker van. Ik wacht altijd gewoon tot ik ongesteld ben. We hebben ook niet bewust geklust. Ik gebruik geen anticonceptie maar dat is een ander verhaal. Zal ik zwanger zijn is het welkom natuurlijk. Maar ik reken gewoon vanaf 6 november tot de dag dat ik dan me menstruatie moet krijgen maar die blijft uit. En nooit eerder gehad wel soms twee dagen later of een dag. Maar niet vaak. Vrijdag niks weet dan maar ff naar de huisarts toe.
Testen hadden idd al donkerder mogen zijn na paar dagen testen..... Ik sluit mij aan bij Kache. Spannend nog!
Maar je bent toch ook pas 4 maanden geleden bevallen?kan best zijn dat je cyclus nog niet goed op gang is na je bevalling. En ik meen me te herinneren dat jij een streepjesplasser bent op de kv2v5 toch? (Kan ik heel goed verkeerd hebben,maar dacht me te herinneren dat je dit vorig jaar ook vaker hebt gehad voor je zwanger raakte van je meisje)
Ja pipo dat komt idd haha. Na me bevalling heb ik het netjes op tijd gekregen, soms een dag er naast. Had nubook de etos test gedaan en daar zag je ook een streep op. Ik moet gewoon niet testen plas overal streepjes op. Ik laat het er ook bij zitten. Vrijdag bel ik de dokter doe nog een test op donderdag. Zal nu graag willen dat me menstruatie komt. Maar denk het niet voel vrij weinig