Na veel testen dan nu deze test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sil1, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ja ik ook hoor. Duidelijker dan me vorige testen, ik was denk ik een beetje te vroeg ermee😄 ik ben benieuwd morgen.

2. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd morgen naar je test, kom je dan weer laten zien?

3. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ja natuurlijk.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Spannend!

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Zie duidelijk een streepje,
    Ik heb vorige week vrijdag wederom positief getest ook van kruidvat, was de streep ook wat lichter, maar dat was al vanaf 23-11 ze liepen wel wat op, maar nu afgelopen maandag echt een knaltest!!
    Dus kan echt nog wel hoor, de ene maakt wat sneller hcg aan dan de ander!!
    Laat er even een dag tussen zitten, verdubbeld toch om de 48u, zonde van de testen en je euro's, haha!!

Succes met testen

6. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ja bij mij was ook elke keer wat te zien, en soms ook weer niet. En toen las ik ergens dat je pas echt hcg gaat aanmaken, als je menstruatie uitblijft of op de dag dat je menstruatie zal moeten komen. Ben zowat vaste klant bij de kruidvat. Ze pakken het nog net niet zelf als ik binnen kom lopen hahaha

7. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Een mooi begin iig!!!

8. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Nou meiden,

Vandaag weer getest wel wat te zien maar niet donkerdere dan de vorige test. En ook nog geen menstuatie.

9. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Rustig afwachten, zolang de menstruatie er niet is zou ik hoop houden. Morgen desnoods weer testen.
    Succes!

10. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen de ha is bellen en vragen om een bloedtest.
    Weet je gelijk waar je aan toe bent.

11. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Vanmorgen maar weer een test gedaan.. zoe toch een streep staan. Kwam binnen de tijd.

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn ervaring is dat streepjes snel donkerder worden als je overtijd bent. Deze lijkt iets lichter nog dan die van 4 dec. Dat lijkt me geen goede zwangerschap.

Wellicht toch even iets geweest, maar meteen weer misgegaan?
    Of je bent nu nog niet overtijd (weet niet hoe zeker je bent van eisprong?) en is het nog pril?

Sterkte, hopelijk krijg je snel duidelijkheid waar je aan toe bent.

13. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ja mij ook. 6 november was de eerste dag van me menstruatie.
    Dan had ik nu op 4 december me menstruatie moeten krijgen maar die is er ook niet.
    Test duidt op foto minder duidelijk als in de hand.
    Als het een foute zwangerschap is moet ik toch gaan bloeden moet het loslaten.. missvhien ben ik verder dan ik denk, of me hcg stijgt niet snel genoeg.
    Alsbik vrijdag geen duidelijkheid heb ga ik de dokter bellen.
    Heb ook geen krampjes of een gevoel dat me menatruatie er aan komt.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Vindt het vreemd dat de testen niet donkerder worden. Hcg verdubbelt elke 48-72 uur, maar bij jou staat er nog steeds een vage streep.

Ben je wel echt zeker van je eisprong? Hoor bijv bij meiden met pcos, dus met een moeizame eisprong, dat de testen vaak positief blijven tot het eitje is gesprongen.

Wellicht eens een bezoekje huisarts?

15. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Nee daar ben ik niet zeker van. Ik wacht altijd gewoon tot ik ongesteld ben. We hebben ook niet bewust geklust. Ik gebruik geen anticonceptie maar dat is een ander verhaal. Zal ik zwanger zijn is het welkom natuurlijk. Maar ik reken gewoon vanaf 6 november tot de dag dat ik dan me menstruatie moet krijgen maar die blijft uit. En nooit eerder gehad wel soms twee dagen later of een dag. Maar niet vaak. Vrijdag niks weet dan maar ff naar de huisarts toe.

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Testen hadden idd al donkerder mogen zijn na paar dagen testen..... Ik sluit mij aan bij Kache.

Spannend nog!

17. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Idd ben het er ook mee eens, nu maar afwachten wanneer ik me menstruatie krijg

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Maar je bent toch ook pas 4 maanden geleden bevallen?kan best zijn dat je cyclus nog niet goed op gang is na je bevalling.
    En ik meen me te herinneren dat jij een streepjesplasser bent op de kv2v5 toch? (Kan ik heel goed verkeerd hebben,maar dacht me te herinneren dat je dit vorig jaar ook vaker hebt gehad voor je zwanger raakte van je meisje)

19. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ja pipo dat komt idd haha.
    Na me bevalling heb ik het netjes op tijd gekregen, soms een dag er naast. Had nubook de etos test gedaan en daar zag je ook een streep op. Ik moet gewoon niet testen plas overal streepjes op. Ik laat het er ook bij zitten. Vrijdag bel ik de dokter doe nog een test op donderdag. Zal nu graag willen dat me menstruatie komt. Maar denk het niet voel vrij weinig

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Geef je toevallig bv?

Deel Deze Pagina