Je naam kwam me zo bekend voor,maar had ik het dus toch goed haha. Heel vervelend zo hè. ..je krijgt toch steeds hoop. Er zijn gewoon vrouwen,het is wel echt heel zeldzaam,die standaard een iets verhoogde hcg waarde hebben.Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn,gezien vorig jaar,en nu weer. Andere mogelijkheid is dat je snel zwanger raakt,en het gewoon steeds niet goed gaat. Of je test reageert nu op een eisprong...maar dan zou je verwachten dat hij weer gewoon negatief wordt.Ik vind het lastig,want zie echt je streepjes wel,maar zie ook dat ze niet oplopen.Heel vervelend voor je.
Klopt idd afgelopen jaar had ik Dit ook werd alleen vrij snel ongesteld en nu niet. Bizar eigenlijk zijn best duidelijke strepen maar wat je zegt het loopt niet op. Probeer er nog 1 over twee dagen dat moet dan een knaller zijn. Zo niet wacht ik tot ik me menstruatie krijg. Maar idd vervelend is dit wel ja.
Nog steeds geen bloed. Ik heb wel de huiarts gesproken en die vroeg naar mijn menstruatie van oktober en dat was op 9 oktober en in november op 6 november.. dus officieel mag en zou ik pas vanaf december mogen testen. En op 9december ongesteld moeten worden. Heb dus een cylcus van 31. Dus morgen ga ik maar weer test proberen of donderdag.
Ik zie nu dat je vier maanden geleden bevallen bent. Dit kan je menstruatie echt nog wel ontregelen! Ik werd zelf zes weken na de bevalling weer ongesteld, terwijl ik nog borstvoeding geef. Toen na 4 weken opnieuw. Ik dacht wel aardig op regel te zijn. Maar daarna ben ik 4 maanden niet ongesteld geweest en had ik allerlei symptomen. Dat zal wel ontzwangeren zijn geweest, want uiteindelijk kwam de menstruatie toch. Goed dat je het met de huisarts bespreekt trouwens! (klopt je berekening wel? Zou je niet 5 december ongesteld moeten worden ipv 9?)
Volgens de huisarts moet ik morgem ongesteld worden. Hij heeft het berekent. Ik hoef ook niet speciaal swanger te zijn maar wil wel dat alles netjes loopt. En zalbik wel zwanger zijn is het hier welkom zal dan ook echt de laatste zijn. Ik test overmorgen denk ik en dan kan ik vrijdag nog een test doen bij de dokter.
Vanmorgen nog maar een test gedaan weer een streep maar zonet me menstruatie gekregen. Voor mij nooit maar dan ook nooit meer de kruidvat testen. Wat kennen die valse strepen geven. Maar gelukkig weet ik nu waar ik aan toe ben.. en heeft de huisarts het goed berekend.
Ik heb het ook al een paar keer gehad en zowel Kruidvat action als predictor early een tweede duidelijke streel maar werd keihard ongie!
Ze hoeven niet vals te zijn geweest hè. Ik heb bij mijn 2e cryo ook streepje gehad op de kV, zelfs positieve cb op dag 13, dag 14 ongesteld. Ik denk dat er wel wat bij je heeft gezeten maar kort na innesteling fout is gegaan. Sterkte.