Hallo allemaal, Na veel wikken en wegen heb ik besloten om me toch aan te melden op deze site. Na een vroege miskraam en een doodgeboren zoontje (na ruim 35 weken zwangerschap) zijn mijn partner en ik aan het proberen om opnieuw samen zwanger te worden. Dit ondanks zwangerschapsvergiftiging in mijn vorige zwangerschap en het syndroom van Asherman ten gevolge van een curettage na de bevalling van onze zoon. Voor mij is het moeilijk om mijn lichaam te vertrouwen en het verdriet om mijn overleden baby is groot, maar gelet op mijn niet zo jeugdige leeftijd is rustig aandoen geen optie. Ik hoop hier steun te vinden en zelf steun aan jullie te mogen geven. Mocht je vragen hebben, dan lees ik ze graag. Ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden. Alvast bedankt dat ik dit met jullie mocht delen. Liefs
welkom. ik hoop dat je snel thuis voelt hier heel veel succes met zwanger worden. kan me goed indenken dat het met dubbele gevoels zal zijn, heel veel sterkte ook toegewenst
Hoi Lindy, Wat lief dat je me zo warm welkom heet. Dat helpt goed bij het thuis gaan voelen. Mijn luisterend oog staat voor je klaar. Liefs
Welkom! Wat een heftig verhaal. Pittig ook dat je niet rustig alles een plekje kunt geven ivm je leeftijd. Ik hoop voor jullie dat een volgende zwangerschap een lief en gezond kindje mag opleveren, jullie hebben al genoeg voor de kiezen gehad zo te lezen. Succes!
Hoi Kroel, Dank je wel. Het feit dat we zo veel voor de kiezen hebben gehad was ook voor mij de twijfel om op deze site te gaan staan. Ik wil anderen niet bang maken. Wat ons is overkomen gebeurd gelukkig heel erg weinig, maar is wel gebeurd. Een miskraam, zwangerschapsvergiftiging, het overlijden van onze baby en vervolgens Asherman krijgen is nou niet echt een droomscenario. Van de andere kant heb ik nu ik weer zwanger wil worden alle steun nodig, want voor ons zal het hoe dan ook geen roze wolk meer worden. Liefs en een dikke knuffel
Ik kan me iets voorstellen dat je bang bent,, het is niet niks wat je is overkomen.. en dit gaat absoluut niet in je koude kleren zitten,. Heb helaas van heel dichtbij bij mijn vriendinnetje ook zo iets soort gelijks mee gemaakt,, en dat is heftig,, ik zelf vind het ook dooddd eng om weer zwanger te raken, 1e zwangerschap was ik pas 19 heel veel kritiek,, erg ziek geweest, ziekenhuis gelegen daarna lange bevalling,, 2e zwangerschap heel veel op bed gelegen,, bekkinstabiliteit,., super bevalling,, helaas daarna 2 wkn dood ziek geweest,, ziekenhuis gelegen bleek dat placenta was blijven zitten voor een deel,, waardoor mijn bv dus niet op gang kwam en ik dus zelf dood ziek en een krijsende baby had ,, drna depressie gekregen,, daarom zal het deze keer ook extra spannend zijn om een 3e kindje te krijgen,, daarbij he bik ook nog eens bindweefsel reuma en hypermobiliteitssyndroom,, waar door het lichamelijk gewoon wat zwaarder kan zijn,, mocht je eens willen kletsen of gewoon je verhaal even kwijt mag je me een prive berichtje sturen
Hoi Lindy, Wat vreselijk dat een vriendin van jou dit moest overkomen. Ik wens dit helemaal niemand toe. Wat was je nog een jonge meid toen je de eerste keer beviel en wat zal dat zwaar voor je zijn geweest om zoveel kritiek te krijgen. Daar zit niemand op te wachten als je eenmaal zwanger bent. Ik ben heel benieuwd naar je verhaal over de bevallingen en de vreselijke depressie die je hebt meegemaakt. Ik hoop dat je dit in een PB wilt delen? Zelf ook bekkeninstabiliteit gehad en ook ik ga voor mijn derde zwangerschap, dus ik denk dat we wel wat herkenning bij elkaar zouden kunnen vinden. De reuma maakt een zwangerschap ook een stuk zwaarder, lijkt me zo. Enfin, genoeg om over te praten denk ik. Tot snel? Liefs
Lieve lezers, Nog geen maand geleden opende ik dit topic met het idee dat het een hele tijd zou gaan duren voordat ik zwanger zou worden. Gisteren kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Voor ons breekt een spannende tijd aan. Helaas geen onbekommerde tijd voor ons. Iedereen die nog zwanger probeert te worden wens ik veel succes. Het lid zijn van ZP heeft me ontzettend goed geholpen. Warme groet,
Wauw wat is dat dan ontzettend snel gegaan! Ik wil je feliciteren met jullie zwangerschap. Ik duim voor jullie dat deze zwangerschap goed zal verlopen voor jou en je beebje. Probeer er (hoe moeilijk ook) toch een beetje te genieten van dat kleine wondertje in je buik. Ooit hopen wij ook voor een brusje te gaan.. alleen zullen we nog even moeten afwachten ivm mijn gezondheid. Geniet van je zwangerschap meid! Lfs mamavanlois